lørdag 14. mai 2011

Was ist das?

Svarte pinner vel! ;-)


Advarsel - et helt uinteressant innlegg!

I går etter jobb dro jeg innom en nyåpnet hobbybutikk oppe ved Outleten her.
Gosj, så mye flott...for de som har en hobby vel å merke.
Det var nesten så øynene gikk trill rundt.
Problemet er bare at for mange inntrykk gjør at jeg ikke ser noe som helst,
så jeg kom hjem med 1 pakke turkisblå tøyfarge, 1 pensel og 1 liten flaske tavlemaling.

Jeg har ei bukse jeg liker godt, men fargen er stygg mørke(drit)beige.
Jeg har prøvd med klorin tidligere uten at det hjalp.
(Ja hvorfor kjøpte jeg egentlig den buksa, skjønner jo at du lurer)

Uansett... nå er den gusjegrønngrå...iiik!


Men jeg fikk merkepinner til småplantene - rørepinner, tavlemaling.
Og for alle bekymrede lesere: basilikumen står på kjøkkenbenken og
tomatplanten lever nå et omflakkende liv i potte!

Buksa får jeg forbarme meg over en annen dag.
Brunfarge kanskje?

Nå har far fyrt opp grillene, så da er det bare å svinge seg rundt her.
Kos dere! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte plantemerker!
Klem

Emidoras verden sa...

Så smart med de pinnene.
Tror jeg må ta meg en bytur på mandag og se om jeg finner både pinner,tavlemaling og kritt.
Men siden jeg ikke har fått tak i pallekarm*sukk*,får jeg vel ta til takke med svære krukker:)
Mye folk på grillparty??...siden husbonden har fyrt opp grillene..hehe.
Kos dere med grillmat folkens!!
Klem..

Hilde sa...

Så flotte plantepinnene ble! Går og drømmer om tomatplanter jeg også - spørs om de ikke snart må kjøpes inn...
Fortsatt god helg.
Hilde

Ingrid Tunheim sa...

En egen urtehage er helt topp...og ofte er de ikke så vanskelige å få til å trives heller...

Joy sa...

Vilket supertips! Har aldrig tänkt på att man kan göra på detta "blomsterpinnar", på detta viset. Tack för att du delade med dig. Och god fortsättning på helgen!Kram Joy