mandag 2. mai 2011

Ikke le da!

Det er nesten skummelt å annonsere noe som skal komme,
for det jeg mener kan vises den ene dagen
trenger slettes ikke være like publikumsvennlig den neste


but shit, here we go,
og her er altså den annonserte klokka


Hi-hi...en slik har du neppe sett før,
for dette er altså express makeover de luxe,
og det perfekte ur for den som helst ikke vil vite hvor mye klokka er ;-)


Jeg har bare lagt på biter av en kake(blonde)serviett,
og sprayet over med svart lakk.
Urskiva ble selvfølgelig malt hvit først.


(måtte bare ha farge inn i innlegget ;-)

Det blåste fælt da jeg holdt på, og papirbitene flakset litt rundt,
så skakt og skjevt ble det, men pytt pytt


 Jeg tror snart klokka har prøvehengt alle tilgjengelige knagger og spiker i gangen,
og hvor den havner til slutt vet sannelig ikke jeg,
for hva skal man egentlig si om dette kunstverket?!
Har ikke bestemt om jeg liker den en gang jeg da ;-)


 Det gikk litt fort i svingene... men sånn er jeg altså,
og sånn blir det når man handler på impuls,
og like fort som klokka fikk "blonder", like fort kan de fordufte

...men gjett om det er spennende å ikke vite alt på forhånd! ;-)

5 kommentarer:

Daisys home sa...

Heisann :) Syntest dette ble et kunstverk som du skal si deg godt fornøyd med.Kreativt og dekorativt:)
Ha en fin kveld,klem sissel

Dreamgirl sa...

Haha, ler så jeg griner :) Takk, for dagens beste latter :) For et herlig innlegg, full av humor og sjølironi.
Digger deg... men ikke klokka ;)

Ha en fin kveld

Emidoras verden sa...

Tja.. Hva skal man si...kreativt var det i allefall:)
Hvorfor ikke prøve med en litt fresh farge.F.eks den fine grønnfargen på boksen du har på skoskapet.
For som du sier...i morra kan det bli en annen vri:)
Gleder meg til fortsettelsen.
Du skal ha for friske ideer og takk for en god latter!
Big hug!

EKTE INTERIØR sa...

Haha herlig innlegg! En skikkelig ferieklokke, da bryr man seg jo ikke om tiden.
Du det var en skikkelig god idé det der, men hva om du bruker litt lysere farger, blir det lettere å plassere den i din lyse gang da kanskje? Det beste er jo at ingen har helt lik, det er moro!

Behindabluedoor sa...

Hei, hei...
Jeg synes faktisk at klokken var et litt annerledes og kreativt innslag av deg...
Den var jo "kunst" hehe...

Tusen takk for dine fine kommentarer hos meg:)
Jeg vil gjerne få understreke et par ting. Jeg husker en gang at du skrev en kommentar om at vist du hadde hatt halvparten av min energi så skulle du vært fornøyd:)))

Nå har det seg faktisk slik at jeg har ME og jeg har veldig begrenset energi...Så vist du får halvparten av min energi da så kan du egentlig bare bli liggende i senga..
MEN...på gode dager så prøver jeg å få utrettet mest mulig positive ting som gir meg glede. Jeg blir glad av og dille og dalle litt hjemme men jeg tar aldri på meg store prosjekter av den grunn at jeg blir helt uttappet for krefter da.
Skjønner du litt hva jeg mener??
Ville bare du sko vite det så du ser at ting ikke alltid er så sprekt som det ser ut til...

Ang hjemmet vårt så har vi mye fine ting ja..
Men der skal det også sies at jeg kjøper meget skjelden klær...
Jeg kjøper meg heller en ny pynteting enn ei bukse.
Jeg liker pynt og nips naps og jeg kjøper meget skjelden noe som er dyrt. Litt kjip av meg..
Ser gleden i billige ting også!!!

Det er ikke så mye som skal til for å gjøre meg fornøyd Violetta:))))

Håper du får en kjempefin kveld og uke videre.
Jeg stikker snart innom igjen!

Klem Klem:)