fredag 6. mai 2011

Overskudd

...av det ene, underskudd av det andre...


Det er lov å være sliten selv om man er ung og sprek!
For har man farta rundt i nabolaget hele dagen etter fluer og edderkopper...
har man sannelig fortjent noen timer på øret.

 

Og har man syklet flere mil og løpt flere kilometer
er det sannelig ikke mer å vente,
for har man lakenskrekk så har man lakenskrekk!

God helg!
I morgen skal vi i koselig besøk,
men søndag er jeg utkommandert på dugnad
(hvorfor i himmelens navn skal alle dugnader skje på søndager?!)
men må man, så må man....hvis jeg ikke "forsover" meg da ;-)

 

6 kommentarer:

Nostalgia sa...

He,he, klart man må ta seg en lur da :-)

Ønsker deg en fiiin helg !
Klem, Nostalgia

Blått til lyst sa...

De rettferdige får nyte sin søvn! Koselig og fredelig så det ut, og skal si katten hadde valgt en flott stol!
Her er det dessverre mest overskudd av, hm, løsmasse som det burde vært mindre av. Mao - konfirmasjon på søndag og panserdrakten er prøvd - puuhhh og pes. Dvs jeg skulle vel pest litt mer tidligere - som dine to sovende sjarmtroll :-)
God helg og lykke til med dugnad - Liv

Synnøve sa...

Den som sover synder ikke:))
Ønsker deg ei fin helg
Klem Synnøve

Emidoras verden sa...

Deilig med en strekk etter en hektisk dag...
Jeg måtte hatt litt av den energien:)
Jammen ta er den lille gutten jeg så sist, blitt en lang herremann:)Flotte gutten!!
Her er også sofaen inntatt horisontalt, men jeg har verken jaget fluer,mus eller syklet..hehe..
Hils gjengen!
Klem klem..

Anonym sa...

Så jammen deilig ut med en strekk for både 2 og 4 beinte
God helg og lykke til på dugnaden

Solveig sa...

Det såg veldig deilig ut med en lur. Tror jeg skal finne loppekassa jeg også;o))
Ønsker deg en fin helg.
Klem fra Solveig