torsdag 26. mai 2011

Små og søte

Nå får jeg ikke kommentert igjen, peees!
Kan dere fatte og begripe at dette skal være så vanskelig da?
Det virker som jeg ikke er pålogget selv om jeg ER pålogget...
skjønne det den som kan


Vel, vel...
I dag kjøpte jeg med et par småplanter hjem,
minihjerteranker


De er så søte så!
Nye "vindu" krever ny pynt vet dere ;-)

Er ikke de små basthjertene også skjønne?
Fem kroner stykk hos Frøken Flora - rett og slett gratis,
 og så kan de brukes overalt (ser det for meg allerede)
Tror sannelig jeg må innom å hamstre flere i morgen


Her er en i mørkere utgave


Det blir jo alltid stoffrester igjen når man syr,
så jeg tråklet sammen et par hjerter.
Det har jeg aldri gjort før, men resultatet ble slettes ikke verst
med tanke på hvor fort det gikk - effektivitet kalles det ;-)


Knappenåla er ikke så elegant da,
og planten som skal stå i midten, men som ikke kan stå i midten pga katta,
ble helt glemt av fotografen.

Og joda... i tilfelle du lurer... endelig er gardinene på plass også,
men da jeg var ferdig med alt var det så mørkt
at jeg omtrent bare så det som var utenfor vinduene på bildene.

Skal ta nye ved høylys dag, men her er en liten sneak peek


For å si det mildt så er jeg veeeldig fornøyd ;-)

5 kommentarer:

EKTE INTERIØR sa...

Det var superfine gardiner!! Virkelig pene og enkle og tøffe på en gang. Hjertene var også fine! :-)

EKTE INTERIØR sa...

Forresten, jeg fikk tipset ang. kommentering å krysse vekk "fortsett å være pålogget. Du ser den lille ruten kommer opp under mailadress og passord når Blogger vil at du skal logge på igjen. (Til tross for at du allerede er pålogget som du skriver.) Jeg prøvde dette og nå funker det!

(eddas) sa...

Svinger forbi og ønsker deg en go helg..:)
klemklem

Synnøve sa...

Hei!
Kjempefin liftgardin,du har all grunn til og være fornøyd:)
Kjempesøte hjerter.
Jeg for heller ikke til og logge meg på;(
Klem Synnøve i fra Synnøvesheim

Synnøve sa...

Hei!
Kjempefin liftgardin,du har all grunn til og være fornøyd:)
Kjempesøte hjerter.
Jeg for heller ikke til og logge meg på;(
Klem Synnøve i fra Synnøvesheim