lørdag 21. mai 2011

Tida... og lysten

Nå skulle jeg selvfølgelig presentert stoffprosjektet,
jeg som var så storkjefta tidligere i uka,
men akk o ve
æ træng nån tima te...

Ikke hadde jeg sylyst i går, ikke dagen før, ikke dagen før det...
men i dag har jeg vært superflink, så det er stort sett bare finpussen igjen
og jada... dere hadde helt rett, det blir 3 stk. rullopp-gardiner! ;-)

Det blir sier jeg, men det vet jeg jo ikke
for først må alle snorene festes, og innmaten kappes til



og så skal jo dette opp, og gudene vet...
det er liksom trygt å ikke være ferdig,
og fortsatt tro at det blir bra

for jeg gidder altså ikke ta opp et eneste sting!


Har vært ute med sprayboksen i dag også.
Kjøpte en "flott" gyllen farge på Bauhaus i går. Fargen på korka var flott,
men i virkeligheten ble det helt jalla - en gyselig blanding av gull og bronse,
så da var det godt å ha litt svartspray på lur gitt!

Gubben ♥ syntes jallafargen var nydelig,
men så er jo han til tider helt fargeblind ;-)

I morgen går vi for SOL dere!
Helgeklem fra meg

7 kommentarer:

EKTE INTERIØR sa...

Haha, så du stoler ikke på mannen din altså. ;-) Så spennende, gleder meg til å se gardinene ferdige! Tilfeldigvis kom jeg innom et GAMMLET innlegg av deg der du viste frem noen nydelige boller fra Sthlm. Litt sånn bakeboller fast mindre. Ville bare si at jeg likte dem skikkelig godt, de var kule. :-)

Anonym sa...

Spennende å se hva det skal bli
Har null peilig på søm så jeg tør ikke tippe ei gang
God kveld videre til deg

(eddas) sa...

Ja..ser frem til resultatet:)
Blanding mellom gll og kobber,synte ikke det hørtes verst ut:)
ha en fin fin søndag

Synnøve sa...

Tusen takk for at du funnet opplysninger om planten min:))

Så fornøyelig historie om katta:)

Gleder meg til og se lift gardinene dine!!

Klem Synnøve

MissMette sa...

Gleder meg til å se :) Nydelig historie i innlegget under her ღ og så godt at søte pusen fant sin eier, happy ending ღ Ønsker deg en flott ukestart, og en fin kveld, klem fra Mette

Synnøve sa...

Å hvor snill du er, som leter opp opplysninger om planten min.
Jeg skal iallefall ikke skylde på at jeg ikke vet hvordan den vil hadet, hvis den dør for meg:)

Tusen takk igjen:)
Klem Synnøve

Daisys home sa...

Koz den kattehistoria :)
Så flinkis du er som syr,blir spennende å se det ferdige resultatet.
Ha en fin ukestart:)
klem