torsdag 3. september 2009

Se min vakre spisekrok

...veeeldig "bloggifisert" og helt klar for fotografering så klart.
Ser ut som vi har en stol av hver sort, for her henger klesvasken lekkert dandert og gir et rustikt, shabby inntrykk. Gubben har endelig skjønt!
Brød har han gjort klar til fryser'n og klær ligger klare til å bæres opp. Det er så vakkert atte...




Nå skylder jeg på gubben, men helt ærlig så har det meste en tendens til å vandre innom spisebordet før det ender der det skal, og det gjelder i høyeste grad for meg også, og at vi har tørkestativ oppe har vi visst glemt begge to ;-)

Ja, ja...atter en dag har gått. Angående skap-prosjektet så kom jeg så langt som til å ta på malingsklærne, and that's it... I går tok jeg dem ikke på en gang, så det er jo fremgang
...og i mårra er det freddan! ;-)

19 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Sånn er livet :0) Ikke riktig så perfekt som vi ønsker, men livet er da sjarmerende for det! Koselig blogg du har, takk for titten.
*Høstklem*
-Kamilla-

Lobeliadamen sa...

Ha ha ha....nå måtte jeg le - det ser jo ut slik det gjør her!!! ha ha ha...vi er veldig flinke til å henge sengetøy til tørk over dørene - vakkert!! Strykebordet har stått på kjøkkengulvet i sikkert 1 mnd nå, halve kjøkkenbordet er fullt av papirer, kataloger etc som venter på å bli stuet vekk. På kjøkkenstolene henger det som oftest noe.. men, NÅ skal det ryddes og vaskes.....trur eg...
Jeg drømmer om stort vaskerom og 4 ekstra boder. (bl.a) :-)

Ha en fortreffelig helg :-)

W

Mira sa...

Her er hele huset litt sånn,Sukk.
Ha ei god helg,
Klem fra Mira.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Spisebordet og ene enden av kjøkkenbenken er evige roteplasser hos oss. Den kampen vinner jeg sjeldent. Er det gubben som har hengt opp klesvasken? Min også bruker spisestolene, og jeg liker ikke å sitte å spise med ryggen inntil noe vått, så jeg freser hver gang.

Nei vi skal ikke på loppemaked i Moss. Det må jeg gjøre unna før vi drar. Tror det er et ute i Røyken en plass som jeg velger å besøke. I moss skal vi, av alle ting, i et skilsmisse party hjemme hos en venninde. Vi skal rocke den slemme x'en ut av huset. ha,ha. Neida, det er litt rart og første gang vi er invitert i noe slikt, men vi er jo snille og stiller opp;)

Ønsker deg en herlig helg
Klem;)

Unknown sa...

Så herlig å se at det ikke bare er her hos oss klær henger på tørk over stolene :o)

Her i huset har vi daglig tre barn, til tider fire, en hamster og en fugel - ja, det sier seg selv at her blir det rot ;o)
Så får man ta noen ryddesjauer innimellom.

Ønsker deg en riktig god helg!!!

Klem

salige lavendel sa...

He he, for en underholdende skrivestil du har.Jeg fant deg pga din koselige kommentar på bloggen min, og måtte titte innom. Jeg takker for titten og for at du fikk meg til å trekke på smilebåndet :)Ha en god natt og sov godt!

torleif ann karin sa...

Takk for komentar inne hos meg. koselig at du ville være med. Det setter jeg pris på.
Fin spisestue du, ganske så lik min, bokstavelig talt hi-hi...Tror du ikke det er sånn i de fleste hjem da?
Kan ikke være like ryddig bestandig.
Men det er jo alltid deilig når det er nyshinet da*

Ønsker deg riktig god helg.

Klem Ann<3

Lilla Blanka sa...

Hej!

Jo så är det ju ofta, man önskar att det skall se ut som på bloggen, alltid, men ofta ligger det saker överallt och i köket är det fullt med disk och tidningar på bordet etc

Måste säga att de vackra påsarna i förra inlägget är underbara!!! Hon är duktig Aina..bilderna är ju också jättevackra!

Kram
Mia

My home is my Castle sa...

Er kanskje lettest å lære seg skjønnskrift hehe ;)

Herlig å se ubloggifiserte bilder.. Akkurat sånn har vi det og noen ganger ;)

Ha en fin lørdagskveld.
Klem,Kari

Birgitte sa...

Sikke fint der ser ud og jeg kender også til at gøre klar til " Blogg billeder". ;o) Mon ikke de fleste af os kender til det hvis vi skal være helt ærlige. :o)

Ha´en dejlig helg..
Klem Birgitte

Berit T sa...

Dette var topp, å se slik det i virkeligheten er!! Ikke alt ligger på den plassen det skal til enhver tid. Ikke her iallefall, for her kaller jeg det vi har et levende hjem. Ikke har jeg støvallergi og ikke støv på hjernen, heldigvis. For ellers kunne jeg ikke holdt på med alt styret mitt:o)

Ha en flott helg!

Emmas utsikt sa...

Kan bare si jeg er enig med alle andre her. Slik er det hele tiden. Klær og leker vandrer over hele huset. Men så er det jo et hjem og ikke et interiørblad man lever i. :) Og det er vel akkurat derfor det er så hyggelig med blader og blogger - at man kan drømme seg bort.
Jeg kommer tilbake til deg.

Ha en fin søndag,
Emma

Emmas utsikt sa...

Takk for besøket Violetta! :D Ikke bare er det strålende sol idag, dessuten hadde lagt igjen en så koselig melding.

Emma

En hvit drøm sa...

He-he, jeg kjenner meg litt igjen her. I allefall hadde jeg det slik før vi flyttet. Da var spisestua nærmere vaskerommet, nå blir det heldigvis en omvei, så da blir det litt lettere for en stakkar...:) Derimot har vi et hjørne på kjøkkenbenken som inneholder veeeldig mye rart.

Nostalgia sa...

Kjekt å se at det er flere som har det som oss. Utrolig med alt som bare må innom spisebordet eller kommoden i gangen for den saks skyld ;-D. Nei alt ernok ikke perfekt hele tiden, hi-hi

Ønsker deg en deilig uke !
Klem, Nostalgia

(eddas) sa...

Ja,sånn er det vel mest hos de fleste:)ha en fin dag
klem eda

Lady E sa...

Synes bilde av spisekroken din var supert! Der lever det folk... :D

Unknown sa...

Herlig! herlig å se ting som de er, og ikke alltid styla... Godt!¨

Spisestuebordet her er for tiden kontor og hver morgen tenker jeg, at i kveld skal jeg rydde. Men jeg sitter her, gitt, i sofaen.. ;o)
Ha en flott kveld!
Nanni

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Violetta! Takk for hyggelig hilsen:) Så gøy at du vil være med på den lille giveawayen min! tvi tvi!

Ha en strålende ny uke!

Klem Anette:)