søndag 13. september 2009

Deilig høstvær

og årets første fårikål på kok.
Gleder meg til middag :)

Ellers føler jeg meg tufs. Lurer på om jeg har lungebetennelse. Hovedforkjølelsen er stort sett over, men nå koker det nedi brystkassa og jeg hoster masse samtidig som jeg er slapp, men tror ikke jeg har feber. Har aldri hatt lungebetennelse, men dette er i hvert fall ikke riktig.
Ja, ja...hører vel med til årstiden å ikke være helt på topp, men tror jeg får pelle meg til legen i morgen likevel.
Ellers alt vel! :)

Takk til alle nye følgere og alle hyggelige kommentarer! Det er jo så koselig og noe jeg virkelig setter pris på :) Jeg prøver virkelig å besøke dere igjen...selv om det ikke alltid går så fort.

Klems

7 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Nam....
Har du plass til en til rundt bordet ;)
Ha en fin søndag.

Klem,Kari

Linecas have sa...

FårIKål er tufseform mat det. Vi har hatt saltkjøtt og stappe i dag. Akkurat slik mat man trenger på regntunge høstdager med litt slappe kropper. God bedring og bon apetit!
=))

hvorfor ikke... sa...

Mmmmm! Høst og får-i-kål hører sammen. Jeg er så glad i fårekjøtt! Fårikål er snacks.

Men du, uff a mei, da...håper ikke du får svineinfluensaen? og takk for hyggelige kommentarer, jeg vil også gjerne besøke igjen, men får det ikke alltid til...andre ganger sniker jeg meg innom både her og der i nattens mulm og mørke, men tar meg ikke tid til å kommentere...enda så koselig det er!

GOD BEDRING TIL DEG!
Smil fra Torunn

Helen sa...

God bedring til deg, håper det ikke er noe alvorligt, men at "skitten" er ute av kroppen i morgen!

Mor og datter sa...

nam nam nam det så skikkelig godt ut!
Lykke til hos legen, og masse god bedring!
klem klem

En hvit drøm sa...

Heisann:)
Mmmm...så deilig ut med fårikål gitt.
De har Green Gate hos Dorothea på Mosseporten. Jeg har vært der maaange ganger nå, men de venter på en stor rest på en bestilling, så forhåpentligvis har de noe til uka. Eller at jeg kan få tak i hos hun du kjøpte hos da, hvis hun får inn før... Desperat, neeeeida, ikke i det hele tatt:))))

Du får komme deg til legen, du kan jo ikke gå rundt med en evt. lungebetennelse.
God bedring!

milstjerne sa...

Fårikål er jo så godt! Nam :)

Kjekt at du vil være med på konkurransen min, og tusen takk for hyggelig kommentar.

Jeg har egentlig lesedag i dag, men klarer jo ikke å la være å snike litt rundt i blogger :)

Håper du snart blir frisk, masse god bedring til deg :)

Klemmer fra milstjerne