tirsdag 15. september 2009

Finn og jeg

har slått oss sammen de siste dagene.
I mangel av både overskudd og indre inspirasjon, lar jeg Finn geleide meg rundt i virvaret av smaker. Herlighet... så mye rart folk har i husene sine, og du verden så bra at vi har så forskjellige smaker! :)

Dette må vel kalles en ekte kamelsofa

Å kjære vene, er det drueklaser som dingler mellom puklene?

En skikkelig fargeklatt, men tv'n ødelegger alt.
Har du et slikt møbel trenger du liksom ikke mer

Ha, ha...er det noen som husker disse greiene her?
Stuas hovedmøbel en gang i tiden.
Radiokabinettene måtte varmes opp, og det tok noen sekunder
fra man skrudde på til lyden kom.

En vi kjenner skrudde på radioen, glemte at han hadde gjort det,
og skvatt himmelhøyt da han plutselig hørte høy lyd bak seg.
Han slang seg rundt og planta knyttneven midt i kabinettet,
hellig overbevist om at han hadde innbruddstyver i huset, he-he...
Ååå...jeg er svak for japansk og kinesisk stil

Men se på denne artigheten her da!
Stilig, men plasskrevende, for den gjør så mye av seg.
En skikkelig støvsamler er det nok

Denne hadde jeg glatt pressa inn om jeg hadde hatt et par kvm ekstra.
Litt maling og nytt trekk... wow, det hadde jeg likt ja! :)



3 kommentarer:

Linecas have sa...

I mangel på noe bedre å gjøre, tja vi kan si det slik hehe.. Så surfa jeg finn opp og ned i mente i går. Så den kamelsofaen ja. YAK!
Hjelper ikke med maling og nytt stoff engang på den der.
Synes svært mye er overpriset de inne. Enkelte tror visst folk er stein dumme. Siste sofaen derimot er lekekr ja. Min finsofa er NESTEN sånn. LOL!

Anonym sa...

hehe mye lekkert her ja ;)

Hadde ikke kamera i dag, men begynner å legge ut varene first thing in the morning i morgen:)

Hurraaa!;)

Ha en fin onsdagskveld!

Anonym sa...

Hei,

Ville bare si at jeg synts du har en veldig koselig blogg! Blir alltid inspirert og glad når jeg er innom og titter :)

Ha en fantastisk dag!

:)