onsdag 23. september 2009

Salg!

Selvfølgelig må man på salg når varene selges med 40-60 % rabatt! Bare så synd at hun som har butikken, må slutte pga sykdom.

Jeg var så heldig å få to kaffekopper til, så nå har vi seks par. To Ingrid-krus kan brukes som juice-/melkekrus til gutta når vi skal dekke pent frokostbord. Ellers kan de jo brukes til hva som helst på skålfronten. Fikk tak i en mugge også. Skulle gjerne hatt den store, men der var jeg for treig gitt. Ja, ja...sikkert en annen som ble glad :)

To Paisley-krus fulgte også med på lasset. Er ikke så veldig glad i det røde, men tenkte at dette kunne bli de perfekte sommerkrusene.

Vi liker å sitte på terassen om sommerkveldene, og man må jo ikke på død og liv ha kaffelatte i krusene :)

Skjønner ikke helt hvorfor alle bildene blir så uskarpe, men vi kan jo innbille oss at det er slik det skal være i høst ;-)

9 kommentarer:

(eddas) sa...

Nå skal jeg bare se og få kommet meg og kjøpt meg noe Green Gate.....fortest mulig...er så delikat i beige og hvitt...
ha en flott kveld
klem edda

Linecas have sa...

Hallais!
Grattis med gårdagen=))

Mor og datter sa...

Mye fint du har fått tak i ;-) Det er helt klart!

klem

Anonym sa...

Helig du har vært. Det er jo bare såå lekkert.
Ha en fin dag videre..

Christine Louise sa...

Så flott da :) Jeg var litt treg jeg også.. Men men..
Man kan ikke få alt man vil ha heller :)

Ha en flott helg.

Klem fra meg..

Birgitte sa...

Hej,
Og tusinde tak for din søde hilsen hos mig. Det varmer. ;o)
Smukke varer fra danske Greengate. ;o)
Ha´en rigtig fin helg.
Jeg ligger snart ind igen
Kram, Birgitte

Nina i Paradiset sa...

Sitter og venter på å få Greengate-katalogen (og prisliste), men dessverre kom den ikke i posten i dag da!
Litt usikker på hvilke serier jeg skal ta inn, så om du kan sladre om hva som gikk først der du handlet, blir jeg glad! :)

Ønsker deg en flott lørdag!

Beth sa...

Herligheeeeet for nåken nydlige grå-prikka koppa... slike bere MÅ ej finne mej!!!!!!

Marked på Ekeberg ja! Heilt fantastisk..kvar vår og høst! :) det e norsk veteranbilforbund (eller nåke sann) so arrangera, so du lese om det på deira heimeside!! Du får satse på å gå i Mai :) !!

Bolettes hus sa...

Skal si du har vært heldig! Dette servicet har jeg også,og har veldig lyst til å friske det litt opp med noen av de nye fargene... Jeg er kjempefornøyd med det!

Fin blogg du har! Har lagt deg i lista mi....

Ønsker deg en god uke!