torsdag 10. september 2009

Ha-ha...nå lurte jeg dere godt...

for nå trodde dere sikkert jeg hadde kjøpt en totempel, et tonn sprukken porselen, et slott (kunne forresten tenkt meg den fantastiske villaen til Linn Ullmann) eller kanskje bestilt tur med danskebåten, men riktig så galt er det ikke.

Jeg har altså kjøpt 4 stk. Green Gate kopper!

Også jeg som holdt et langt "foredrag" om nettopp Green Gate, he-he...
Men selvfølgelig, dette er jo IKKE min skyld. Når Camilla i Romantiske Hjem, annonserer med 30% salg på alt i butikken, kribler sparegenet til de grader. Kjøpegenet har vært aktivt lenge det, og jeg har vært standhaftig og stått imot i uker..., men når kjøpegen og sparegen slår seg sammen, har det en tendens til å gå ut over smaksgenet.

Slik er det ofte, og jeg har ikke tall på alle salgsartikler som ligger innerst i skapet og aldri har vært i bruk, men det er en helt annen historie...


Denne gangen må jeg legge meg helt paddeflat og tilstå at smaksgenet har vært på en real bærtur. Koppene er jo kjempefine!!! Fargen er ikke som jeg trodde ut fra bilder, den er lysere, finere, og klarer nesten å gli inn i min fargeskala. T.o.m. gubben (som forøvrig var så snill å kjøre avgårde i kveld for å hente koppene på Jeløya) synes de er fine.

Men...ja... jeg klarer ikke gi meg helt da, tenk om koppene hadde vært hvite og spottene beige, det hadde gjort susen det *hint, hint*
Ser alikevel ikke bort fra at det kan bli fler av samme sorten, eller kanskje noen lattekopper til melk for å få mer svung over frokostbordet? Ja, ja, man lærer så lenge man lever, ikke sant?, så UNNSKYLD Green Gate!

8 kommentarer:

Hanne~Rita sa...

Hehe ;)
Trodde virkelig du hadde "gått av skaftet" og kjøpt 60 kilo bacon på tilbud..eller noe sånt helt VILT!!
Men 4 nydelig flotte kopper er jo bare koselig :) Kunne tenke meg en sånn god og varm kopp med kakao med masse krem på toppen...

Emmas utsikt sa...

Det huset til Linn Ullmann tenkte jeg kjøpe alltså. Bare så det er sagt. ;)

aase sa...

Lækkert, lækkert!!

Lisas hjem og skatter sa...

kjempefine kopper :) nå så jeg at jeg ble følger nr 50 :) gøy!

du har en superkoselig blogg, Violetta :)

klem/Lisa

Hepburn Hilton sa...

Jeg er litt med deg, skjønner ikke helt hvorfor interiør bloglandia går av skaftet for denne serien.. jeg mener de er fine, men så fine at de å være et innslag i samtlige norske hjem som kjører en hvit/landlig stil? Nja, skeptisk! Jeg har bestet meg for at jeg IKKE vil ha de, ikke noe gøy med det alle har. Det betyr ikke at de ikke er søte, for det er de jo! :)

Anonym sa...

greengate er topp.. mye flott akkurat som bloggen din

Birgitte sa...

Ja, jeg troede også du havde gjort eller købt noget helt vildt ;o), men 4 latte kopper fra Greengate er jo et super køb. ;o) Dem bliver du helt sikkert vilde med, som jeg. ;o)
Ha´en god helg
Klem, Birgitte

Birgitte sa...

ups- mener selvfølgelig kaffekopper. ;o)