mandag 29. juni 2009

...og har man beach

trenger man båt!

Fant denne søte skuta på salg hos Kremmerhuset, og kjøpte den som bygave til gubben.
Lekker...*s*
Tenk så enkelt da. Et stykke rekved, en bambuspinne, hyssing og en bit stoff/lerret. Som "stabilisator" har den to små skjell festet på hver side av trebiten.

Eldstemann og jeg var på senteret for å kjøpe ny badebukse. Tenkte å se om jeg fant noe til meg selv også, men enten er jeg for utålmodig eller så lages det ikke klær for meg mer. Et skjerf og ei t-skjorte var hele resultatet.
Men til gutta hadde jeg to stinne bæreposer...urettferdig!

Heldigvis måtte vi passere blomsterbutikken på tur ut, og øynene ble på mystiskt vis trukket mot denne pasjonsblomsten...på tilbud t.o.m.
Jeg synes den har så fine krøller, rene permanenten


I morgen blir det vel en ny svettig dag *pust*
men vi får bare ta i mot og smile tappert *pes*

Klems

5 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Fant bloggen din via en annens. Å for en nydelig blogg. Ha en nydelig dag. Masse varme sommerklemmer fra Elin:O)

M sa...

Hei!
Kjenner meg igjen.....det beste er å gå på handletur alene, hvis du vil ha noe selv....
Skjønn trebåt, tror jeg må herme....
Klem,M

Nikoline sa...

PUUH.. det går ikkje an å prøva klær i denne varmen.. mykje enklare å finna noko fint i blomsterbutikken! Nesten så eg vart misunneleg på den lekre krukka også..
Sail along med den nye skuta i sommarvarmen! Litt vind i håret hadde gjort seg...

Living next to me sa...

Hei jeg ble nesten beøkene nr 580 , verdt en slurk av min manns vinglass. DU får nok masse besøk , du skriver artig , en flirte flere ganger og særlig av vasken av klær. VI er om trent i samme alder tror jeg, og min kjære er helt rå på å ødlegge dyrt undrtøy, så det gjemmer jeg nå en brodert skittentøy pose etter mormor ,som han tror det er sminke i;O). Merkelig sminke han må tro jeg har.
MEn her finner de seg snert, du lager en sånn blogg en drømmer om lage men som har blitt like rotete som meg selv..så da passer det jo bra..(jeg har ikke design blogg altså ) dertil lager jeg for mye rot og har for mange bøker osv.
MEn kommer igjen. Og nå var denne sommer biten over, der kom regnet.

Living next to me sa...

opps det er jeg som har rotete blogg ikke du ...den kunne misforstås .