søndag 7. juni 2009

Velkommen til oss - "Ansiktsløfting"

Ja, så er både hylle, speil, fat og benk på plass! Jeg er veldig fornøyd selv (og til syvende og sist er det vel det som teller)



men... jeg er litt usikker på denne slitte looken. Jeg vet ikke om jeg skulle pusset mer. Hva synes dere? Håper ikke dere sier jeg har tatt for mye for det blir mye verre å fikse ;-)



Der sparte jeg de tusenlappene gitt! Jeg må stadig en sving innom gangen og bare nyte ;-) Nå vil jeg ha hylle i stua også!

Faren min drev med treskjæring på sine gamle dager. Han var just ingen finsnekker, nei det skulle gå fort unna, og det bærer det preg av. Han hadde m.a.o. den rette shabbyånden ;-) Jeg har bl.a. en gulvklokke som jeg har begynt å grunne, et veggskap jeg ikke har ork å begynne på enda, og så denne kista. Her er det svarte beslag og jeg er usikker på om de er enkle å få på igjen hvis jeg skrur de av mens jeg maler. Noen som har erfaring her? Jeg har ikke lyst å male alt hvitt heller. Beslagene er liksom en del av det hele...tror jeg?



Tenk den dagen all maling skal bort igjen dere. Vi skal få litt av en jobb! He-he... Garantert at furu blir høyeste mote igjen, bare vent. Vi blir i hvert fall ikke arbeidsløse med det første ;-)

Ser ut som vi kan få en brukbar dag i dag også. Jeg har vært ute og kjent på lufta allerede og tempen er mye bedre... så nå får maling være maling mens jeg nyter helligdagen!
Jeg har faktisk mann og barn (!?!)

En liten kuriositet bare. Jeg overhørte nettopp nedenfra, far henvendt til sin yngste sønn... "Har du vært og sett på nygangen til mamma? Ny hylle og... nytt speil og... e det ikke flott!"

Han har begynt å skjønne det ;-)

Stor Søndagsklem til alle, fra

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så lekkert det ble!
Jeg synes det ser ut som om du har fått akkurat den rette slitte "looken" jeg :) Bra jobba!

Ha en fortsatt fin søndag:)
Klem Linda

MariMaja sa...

akkurat passe slitt det speilet;)
Klem fra Maja

Hverdagen vår sa...

Synes det var blitt flott, speilet ditt jeg:)

Så mye fint det var på bloggen din. takk for titten, jeg kommer igjen:)

Klem fra Eli

My home is my Castle sa...

Ble jo kjempeflott jo :))
Akkurat passe...;)
Den kista blir helt sikkert lekker :)

Ha en fin uke min venn
Klem,Kari