mandag 15. juni 2009

Spør meg om alt...

som har med vær å gjøre. Jeg har nemlig fått den perfekte værstasjonen!
He-he... jeg ler enda jeg, synes den er kjempegøyal

Den er på dansk, men pytt... vi er da nesten ett folk, så dansk forstår vi, dessuten blir teksten enda litt festligere på dansk ;-)
Dette var siste værstasjonen hos Frøken Fryd,
men jeg har sett den flere andre steder etterpå.

Snor lodret - Rolig vejr
Snor blafrer - Blæst
Snor vandret - Storm
Snor tør - Tørvejr
Snor hvid - Snevejr
Snor stiv - Frostvejr
Snor usynlig - Tåge
Snor væk - Orkan

Veldig kjekk å ta en titt på om morran, så vi vet hva vi skal kle på oss ;-)

2 kommentarer:

MariMaja sa...

Hehehe...herlig!
Og hva blir det i morgen...?
tjihi
klem fra Maja

Violetta sa...

Snor lodret i natt!

Ja nå snakker jeg om "vejret" altså ;-) Vet ikke om denne tar femdagersvarslet, så jeg får sjekke igjen i morgen tidlig ;-)