mandag 15. juni 2009

Polkadotter i taket

Kikket inn hos Country Living i dag. Sannelig min hatt, nå tror jeg fargene kommer snikende, sakte men sikkert. Se her da, til og med prikker i taket! Inspirert av Greengate kanskje? He-he... ikke min stil, i hvert fall ikke i dag, men hvem vet... Det er med mote og trender som med keiserens nye klær, og snart sitter vi med prikker både her og der alle mann


Men kommer de trekkende med BUEN igjen, ja da flytter jeg i telt.
Dette er da helt grusomt, er det ikke ?!?
Huff a meg, nå høres jeg fæl ut, men buen er enda verre ;-)



Dette liker jeg!
Lyst, men ikke for lyst, med innslag av kontraster her og der.
Ved nærmere gransking synes jeg faktisk det er rålekkert!
SLIK VIL JEG OGSÅ HA DET!



5 kommentarer:

Nikoline sa...

Huttetu... eg har TO!!! buer i huset eg.. ikkje fordi eg synes om det,men fordi det er så omfattande å få dei vekk! Det er i forbindelse med trapper både opp og ned ute i gangen.Kanskje eg skulle kjøpt meg eit telt.. ha,ha..
Værstasjon er ein heilt nødvendig ting å ha! Eg har malt ein som eg har på veggen heima,og på hytta har eg malt værstein.Har også malt gradestokkar med "værmelding" som var artig tekst på.Har hatt innlegg om alle variantane,men hugsar ikkje kva tid eg hadde bilder av det.(du får sjå etter ein gong du har veeeldig god tid til å bla gjennom bloggen min..)
Kjekt du la igjen eit lite spor hjå meg så eg kunne komma på gjenvisitt:0)
Ha ein strålande junidag!

Christine sa...

he he he, er nok enig med deg- her liker jeg rette flater og kanter- ikke for mye dill dall- så holder en knapp på det siste bildet jeg også.

Jeg er spent på premien jeg fikk. Gøy å være en vinner i blandt!

klem

Anonym sa...

hei!
nei muffinsbildet har vi ikke.:). vi har leverandøren men de er utgått dessverre..

MariMaja sa...

Hehehe...herlig den der værstasjonen din;)
Hadde jeg hatt en sånn nå så hadde den sagt både snor våt, snor usynlig og snor væk snart...ikke langt i fra iallefall...hehe
Silkelaken blir nok det neste...hihi
God kveld fra Maja

Unknown sa...

Hehe! Jeg er veldig enig med deg både når det gjelder polkadotter og buer:)
Men den lyse stuen var jo lekker!

Ha en fortsatt fin dag:)
Klem Linda