lørdag 4. juli 2009

For en aktivitet!

Nå har det lynt og tordnet i timesvis. Luften er litt mer behagelig, men bare litt. Akkurat over oss passerte skyene ganske fort. Ei skikkelig regnskur, og dett var dett. Resten av kvelden og nå også forresten har jeg sittet og sett på uværet på andre siden av fjorden. Det er ikke mange sekundene mellom blinkene, og slik har det vært i flere timer. Dette minner mer om nattehimmelen på sydlige breddegrader enn det vi er vant til her. Litt for voldsomt, men også fasinerende.

For å si det rett ut så er jeg luta lei hele hetebølgen. Det var stas de første dagene, men nå verken sover eller spiser jeg. Det går greit på jobb så lenge jeg sitter stiv som en pinne, men det er liksom ikke det jeg er ansatt for heller da. I går dusja jeg tre ganger, men det var helt bortkasta, og gubben fikk latterkrampe da jeg gikk til sengs med hodet inntulla i et vått håndkle. Ikke mye blonder og stæsj her i gården.

Jeg klager ikke, jeg vil bare ha livet mitt tilbake! *hulk*

Her ser dere min siste investering på "nytte" fronten.
En boks til alt rasket som alltid ligger slengt på kjøkkenbenken, nøkler, penner, målbånd, ladere... you name it. Jeg stappa t.o.m. alle mobilene oppi. Veldig glupt...for det er null dekning oppi en boks, he-he...
Magnettavler får man heller aldri nok av, i hvert fall ikke hvis man henger noe under magneten, men så langt har selvfølgelig ikke jeg kommet enda *s*

Boks og tavle er kjøpt hos Lobelia

Ønsker dere en fin fin lørdag!
Påtideågåtilsengsklem fra

2 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Helt enig, er også litt lei av varmen nå !! Sover nesten ikke om nettene !! Greit om dagen men....

Til uka er det meldt regn rundt om i landet så skal vel bli godt for jorda :)

Så nydelig boks da!! Den var jo bare kjempe skjønn! :)

My home is my Castle sa...

Er litt vel varmt ja, men jeg må si at jeg nyter det..... enda...
Den boksen var nyyydelig... Super ide med å legge alt rotet nedi..

Ha en fin dag idag :)
Klem,kari