tirsdag 2. juni 2009

Pakke nr. 2 og 3

Må bare vise en del av innholdet.
I pakke nr. 2 kom en eske full av bokstaver (?!?) Også jeg som trodde jeg fikk ferdige ord? Neida, her er det bare å holde tunga rett i munnen og håpe ingen smeller med dørene.

De på badet er i tre så de har en viss tyngde. Foreløpig har de ikke veltet altså.

Jeg fikk også "zinkbokstaver" til ordet Home. Skjønt zink og zink... de er lette som fjær. Skal ha de på ei hylle i gangen, men har en følelse av at de tar dånedippen om noen kommer og går (og det er jo hele tiden det) Vi får se hvordan det går.

Stilig er det jo, jeg synes ikke no' annet om noen tror det altså ;-)

Så kom pakke nr. 3, fra Fryd for øyet. Alt stemte!
Jeg fikk et nydelig bilde, som jeg ikke akter å vise enda, det må på sin rette plass først.

Klokka til kjøkkenet passer helt utmerket til fargene på oljet eik og marmorfliser. Mulig det ikke vises så godt på bildet, men fargene er helt like.
Jeg skal ha den over kjøkkenhylla, men vil bare vise dere hvor fin den er :)


Kjøpte en liten zinkbalje også, men den må først få noen blommelommer i seg for å komme til sin fulle rett.

Har forresten pønsket ut en idè over noe jeg kan lage selv...og kanskje selge. Skal ut å handle først, sy en "prøvekolleksjon", og så får vi se...

Jeg har laget en del pixelgrafikk tidligere, men har det langt oppi halsen for øyeblikket (alt har sin tid) Nå er jeg moden for å grave frem symaskina igjen!!!

Og bare for å nevne formen, så er den så godt som helt på topp nå. Gubben overtok hele greia og har ligget rett ut et helt døgn. Han har vært skikkelig dårlig han *gliser*

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du får sätta häftmassa under bokstäverna, då står dom still. Det är kul när man får paket på posten. Roligt att du är med och tävlar.
Kram till dig
AnnaMaria

Anonym sa...

så bra du ble førnøyd! :o) Fint det ble!

My home is my Castle sa...

Nå er jeg spent altså ;) Ja på hva du skal til å lage :)
Jeg er helt sikker på at det er noe flott, du med din kreativitet :))

Klokka var bare nydelig, ja bokstavene selvfølgelig . Jeg har dem jeg og hihi ;)

Ønsker deg en fortsatt fin uke og takk for mailen forresten :))

Klem,Kari

hvorfor ikke... sa...

Jeg elsker ord og bokstaver...overalt;) De i tre var kjempefine! og de i sink kommer nok til å leve sitt eget liv...Spennende å se hva som står, neste gang, hehe! Rene Scrabble`n.

Skjer ting hos deg skjønner jeg...det med symaskin er jeg veldig spent på....titter snart inn vinduet igjen, haha!

Smil Torunn

Englefryd sa...

Hei hei. Takk for koselig kommentar inne hos meg. Koselig at du tok turen innom. Mye koselig her inne også. Så moro med disse bokstavene i interiøret, jeg har også noen av de;-)

Ønsker deg en god helg.

Klem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Heisann!
Ja nå er jo jeg litt nysjerrig på hvilken av pakkene som er på vei til deg. Morsomt:)
Har handlet mye fint på nettet du. Håper du blir fornøyd.

Ha en superduper helg
:)