mandag 27. juli 2009

Loppistur

I morgen drar vi på loppistur til Sverige. Kanskje ikke rette dagen (tror helga har mest aktivitet) menn skitt au...nå er det bestemt, så da får vi ta det som det kommer. En aldri så liten utflukt blir det jo. Dessuten er jeg møkk lei oppussing! Nå har jeg mer eller mindre holdt på med noe hver dag i første uke av ferien. Maling, maling og atter maaaling. Masse sprekker! Sparkling! Acryl! Herlighet, så masse sprekker som må fylles.
Fant jo ut at taket også måtte males (det har jeg kanskje sagt) og jeg angrer ikke på det for det ble jo mye finere.

I dag har gubben og gamla lagt parkett. Schmokk...fiks ferdig, alt på plass! Vi møtte ganggulvet med ca 0,5 cm klaring. Rene proffjobben om jeg skal si det selv. Nå gjenstår lister og det tar vi onsdag. Etter det er det bare å flytte inn Billy, Amon, Moses og hva de nå heter alle disse møblene.

Joel er livredd for at jeg skal overta styringa med blonder og stæsj. Det passer ikke helt sammen med fotballplakater... Men så fæl er jeg da ikke, skjønt jeg har funnet frem en svart heklet bastbrikke og en sølvfarget telysestake...litt pynt må vi jo ha ;-)

Skal vise bilder når vi er helt ferdig. I mellomtiden kan dere få se det vakre rotrommet


Mandagsklem fra

1 kommentar:

Linecas have sa...

Dette blir spennede å følge med på.
Lykke til med loppisjakten . Håper du finner noe dugelig. Skal vel godt gjøres å ikke finne noe som helst tenker jeg ;-)