søndag 12. juli 2009

Ville bare si hei!

Jeg har vært i så dårlig form de siste dagene. Feber og muligens en infeksjon har slått meg helt ut. Får kreke meg til legen i morgen hvis jeg ikke er bedre. Jeg kan jo ikke drive på sånn, da blir ingenting gjort. Ferie har jeg om ei uke også, så dette passer dårlig. Problemet er bare at Violetta ikke liiiiker å gå til legen *sukk* Jeg er rask å få resten av familien dit, men føler aldri jeg er syk nok selv. Når legen setter øya i meg og spør hva han kan hjelpe meg med begynner jeg nesten å unnskylde meg, for egentlig er det ikke så galt fatt, det går sikkert snart over... Dessuten er jeg allerede bedre (og det er man jo som regel midt på dagen om man har feber)
Vel, vel... det går nok greit denne gangen også *s*

Jeg legger ved bilder av artige armbånd.
Disse er dekorert med papir etter decoupage metoden.
Synes de er litt festlige.


Eller hva med disse som er dekorert med kart.
Fint når man er på ferie. Da er det bare å skifte armbånd etter hvilken by man er i (så glemmer man ikke det i hvert fall ;-)


Ønsker dere en riktig fin sommeruke!

1 kommentar:

Nikoline sa...

Hmm... kjenner meg såååå godt igjen i det der med legebesøk... men no må du sjå til å få "orden på sakene",kan ikkje gå gjennom sommar og ferie slik veit du:0)
Armbånda var kjempeartige!Dei kan jo varierast i det uendelege dei der!
God bedring til deg og fortsatt god sommar:0)