lørdag 2. januar 2010

I morgen, eller i dag (må bare sove litt først)

er det ut med jula, og inn med hverdagen!
Synes det er litt trist jeg. Har størst problemer med alt som gir lys - adventsstaker, lyslenker osv...
men vi får bare pøse på med stearinlys noen måneder til.



En ting er i hvert fall sikkert, og det er at disse duse deilige fargene har en lysere årstid i seg, og det
er alltid godt å se frem til.

Jeg har da noen nyttårsforsetter også. Selv om de blir dømt nedenom og hjem både i aviser og radio,
skader det ikke å forsøke. Den som intet våger, intet vinner, og klarer jeg ett av dem er det sannelig
forsøket verdt!

Nei nå må jeg gjøre et tappert forsøk på å snu døgnet bittelitt tilbake til normalen.
Blir hårda bud på mandag gitt ;-)

7 kommentarer:

Ruths datter sa...

Ja så er jula egentlig over.Vi skal ta treet ut på søndag.Så vi har litt julefølelse enda.Ønsker deg et godt nytt år.
Klem

Frøydis sa...

Heisann :-))

Jeg gleder meg til å pakke vekk jula..nå er det jo helt nytt år, så det skal bli godt å få den vekk for denne gang...

Ha en topp dag videre :-)

Klem, Frøydis

sylvia sa...

hei,
ja rydder vekk jula jeg å,det er godt på et vis da,
snart vår,skal ut å kjøpe noen blomster i dag,
hortensia og tulipaner skal pryde vårt hjem ,
ønsker deg en god helg.
klem fra sylvia

Emmas utsikt sa...

Hei Violetta! Jeg skrev en kommentar så forsvant den, eller så husket jeg ikke å trykke send. Bra start på nye året! ;) Nå skal jeg lese i fatt på tapt tid, bloggpausen min.

Stor nyttårsklem!
Emma

GundaM sa...

Godt å få jula ut, men her i huset er far sjøl så glad i dette hersens juletreet at det står januar ut...HUttitu.

Men resten drar ut da;)

Ønsker deg et godt nytt år der ute!

Birgitte sa...

Ja, så er hverdagen atter kommet, men jeg har tilladt mig at holde hele ugen fri. ( Næsten)
Håber du og dine køre er kommet godt ind i det nyr år.
Kram, Birgitte

Hilde Heimdal sa...

Heisann fikk du med deg at du vant inne hos meg?? :)