tirsdag 26. januar 2010

Award til meg også!


Har vært så heldig å få en award jeg også. Tusen takk til søte Milstjerne! Det er hun som sørger for awarder til Violetta ;-)

Det er ganske dødt her om dagen. Har liksom ikke så mye å skrive om heller. Måtte si til de på jobb i dag at det føles som jeg ikke sier annet enn hei, god morgen og ha det! Dagene sklir i hverandre, og man er ikke før ferdig med den ene helga før neste står for døra, og i morgen er det "lillelørdag" allerede!

Jeg har fått en ny sticker, men ikke satt den opp enda. Har også bestilt brødkurv og lykt som jeg venter på. Skal se om jeg får tatt noen bilder når alt er på plass.
Synes jeg knipser de samme veggene og stedene støtt, men sånn blir det når man ikke har 500 kvm å ta av.

Søren åååå! Nå tapte vi nettopp for Danmark! *grrrrr*

Vel... skal man ikke skrive ting om seg selv mon tro?

- Jeg har 54 søskenbarn…sånn cirka. Har ikke sett alle, derfor er jeg litt usikker, hehe

- Er ganske sjenert. Tar tid før jeg blir trygg på nye mennesker.

- Er ikke så veldig opptatt av interiør. Synes det kan ta overhånd, og flytte fokus bort fra det som er viktig her i livet. Men…åff kårs, jeg liker jo å handle jeg også :)

- Har definitivt IKKE grønne fingre. Det meste dør!

- Giftet meg som nittenåring, og har samme mannen fortsatt. Snill og grei er han også :)

- Har fått mer og mer flyskrekk med årene, og føler ingen trang til lange ferieturer. Skjønt... skulle gjerne  vært både her og der, men liker altså ikke tanken på selve transportetappen.

- Er uhelbredelig lesehest, men...boka må fenge med en gang, ellers gidder jeg ikke.

- Liker store (styggpene) smykker, men glemmer alltid å ta dem på, hehe dårlig investering

- Bryr meg ikke så mye om rot, men kan ikke fordra kliss og klin

- Gleder meg til OL! Elsker ski...på tv

Gir denne awarden videre til alle - ingen nevnt, ingen glemt!
Klems fra

Ingen kommentarer: