fredag 22. januar 2010

Sjekk han her da!

Den perfekte mann!
Er du i besittelse av en slik kanskje?



I mangel av noe interessant å skrive om, dumpet jeg over denne karen på nettet. Spesielt godt liker jeg opptrekksmekanismen, Hehe... flere som skulle hatt en slik gitt, og da tenker jeg ikke spesielt på min bedre halvdel (kunne nok trengt en selv også ;-)



Fra dette hus er det intet nytt å melde. Bortsett fra at pusen fortsatt lever, og har begynt å være litt ute. Et par timer om dagen bare, men bedre enn ingenting. Han står med beina på ruta og titter inn, så nå vet han i hvert fall hvor han bor. Bare vi stikker finger'n borti han begynner han å male. Moro! :)
Ellers er det ingen oppussingsprosjekter, ingen nye duppeditter, ingen ting å ta bilder av. Alt er som før... og godt er det. Det er på tide å bruke tiden og livet på noe annet kanskje. Hadde store planer om å bli sprek i 2010, men så langt har ingen ting skjedd. Rare greier, kanskje jeg må bevege ett eller annet...?



Min perfect guy står nede og steker hamburgere nå, og det blir nok godt på en fredags kveld. Om han ikke har gedigne bicepser og tricepser og hva det nå heter alt sammen (ei heller opptrekker i ryggen) så er han nå den beste for oss likevel ;-)

Ha en god helg alle sammen. Kos dere og sett pris på det dere har! Ikke tenk så mye på hva dere skulle hatt, for da blir man aldri fornøyd ;-)
Klems fra

 

10 kommentarer:

milstjerne sa...

Artige bilder :)
Min har heller ikke en sånn opptrekker på ryggen, men han er mer enn god nok :)

Det ligger en liten oppmerksomhet i bloggen min :)

Ha en god natt, og fin helg!

Klemmer

Ruths datter sa...

Det beste med denne er jo alt husarbeide han gjør.Supert.Ikke verst han jeg har heller.
Klem

Hilde Heimdal sa...

Tuuusne takk :))) Så bra du likte de :)!!

FruHellstrøm sa...

Hmmm, ja en opptrekker på ryggen hadde vært kjekkt å ha :P hehe, kunne virkelig kommet til nytte i hverdagen :)
Selvfølgelig må du bli med på min give away:) Så kos for meg:) Lykke til:)

Klem Fra Tina

Anonym sa...

Hehehe... Er nok mange som vill ønsket seg en slik perfekt mann ja:) Men jeg er nå fornøyd med han dansken jeg har hjemme jeg. Noen ganger skulle jeg kanskje hatt en opptrekker på han, men stort sett så gjør han som han skal:) Hihihi.
Ha en flott uke.
Klem Elin!

Bolettes hus sa...

Ha ha ha! Gøye bilder! Lysekronene de har på gavee-og interiørhuset i Søgne har vi akkurat maken til. To stykk... Er veldig fornøyd med dem!

Klem

Camilla sa...

Herlig innlegg! :)

Mor og datter sa...

Hei!!
Morsomme bilder du har lagt ut! Alle ønsker seg en sånn som gjør alt, helt klart!;) hihi

Takk for kommentaren på siden, ble header nr 1, passet navnet som du skrev;)hihi
Ha en fin dag!
klem

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så herlige bilder - ja det er lov å drømme...klem Siv

Emmas utsikt sa...

Må man bevege seg for å komme i form?! Jøss, det forklarer en del for meg. Hmm, her må det altså beveges. Teller tasting?

Stor klem til deg, morsomt innlegg. Min perfekte man sa "ja jeg såg de låg der" når jeg kommentere at han ikke ryddet vekk en haug med barnskor som låg midt i gangen, til tross for at jeg vært bortreist en uke.

Og alle lekene på spisebordet. Ja, men jeg brukte ikke den siden av bordet. De har svar disse mennene. Haha...

Emaa