lørdag 30. januar 2010

Klukk-klukk

Så utrolig søte dere er! Tusen, tusen takk til alle sammen for varme forståelsesfulle kommentarer!
Det var jo det jeg visste, at blogglandia består av rause folk, og nå fikk jeg oppleve det selv også :)

Livet går videre, selv for de uten katt, men aviser og nett saumfares hver dag, så forhåpentligvis kan jeg snart vise bilde av en ny liten deilig pelsball.


Liksom for å trøste meg selv (om å gjøre å benytte anledningene) dro jeg innom Frøken Flora og kjøpte et par høner! De passer så godt til fargene på brødboksen, og det er en viktig detalj! ;-)

Er de ikke koselige? Litt VÅR, uten at jeg var så bevisst på det. Hos meg blir de nok helårspynt tenker jeg.
Samtidig er dette atter et bevis på et totalt unyttig kjøp! *blush*


Måtte ta med en perleblomst også, og samtidig starte erstatningen av det som ikke har overlevd vinteren.
Grønne fingre har jeg ikke, men jeg synes det er koselig med litt grønt i omgivelsene


Vil ønske dere alle en riktig god helg!
Gutta er i byen og klipper seg. Mer eller mindre under tvang, men enda har mor makten...mooaaaha

12 kommentarer:

sylvia sa...

hei Violetta,
koselige høner du har fått deg,klart de kan brukes hele året,
håper det dukker opp en katt til dere snart,koselig med dyr rundt seg,
nydelige bilder fra deg igjen.
ja blogg verden er bra,deilig å være endel av den.
ønsker deg en nydelig helg.
klem fra sylvia

My home is my Castle sa...

herlige høner , de kunne jeg og tenke meg :))

Det dukker nok opp en katt etterhvert :)
Ha en fin helg min venn.

KlemKari

Trinola sa...

Huff å huff pusen var jo så nydelig da ,men det dukker vel opp et lite nøste snart ;o)
tøffe høner ;o)-- de får være til litt trøst ;o))
God helg te dæ :o)

Ruths datter sa...

Koselige høner.Slett ikke unyttig hvis du har glede av de.
Klem

lavendel mio sa...

Så fine høner du har fått!
Trist med katten, vi har 2 katter på 11 år, kan ikke tenke tanken på at vi mister de en dag. Vi er sikkelig katte elskere:) Det fins nok av nøster som trenger en ny heim, så dere har nok en i hus snart:)
Ønsker deg en nydelig kveld,klem Hanne

JULIEK sa...

Uff så utrolig leit at dere mista pusen deres. Det er så fælt det når dyra dør, man vet at det kommer til å skje , men jeg er like utrøstelig hver gang.

Dere har ikke noen omplassering i nærheten da? De har jo mange hjemløse katter som trenger hjelp.

Som denne.....søt ja
http://katteherberge.blogspot.com/2010/01/josefine.html

sylvia sa...

hei .
koselig du ville bli min følger.
å ønsker deg lykke til i min utlodning.
klem fra sylvia

Hilde sa...

Så flotte høner du har kjøpt deg! >Tris at katten din ikke ble frisk igjen!
Her var det så hyggelig, så jeg legger meg som følger.
HIlde

FruHellstrøm sa...

Måtte Lucky hvile nå da, stakkar liten.

Det dukker nok snart opp en pus, som kan fange rotter og mus. En pus å bli glad i og som kan mjaue rundt i ditt hus :)

Koselige høner forresten :)

Ha en nydelig søndag:)
Klem Tina

Nina Lunde sa...

Takk for utruleg koselig kommentar! :-) Grunnen til at eg er så ung og er interessert i interiør er vel eigentleg at eg fekk jobb på ein interiørbutikk. Gjekk rundt å sikla etter alle varene i laaang tid! Så no er eg heilt hekta og elskar alt så har med interiør å gjere :-) Eg skal ta meg god tid å kikke gjennom din blogg, eg gledar meg allerede :-)
Klem Nina

charm design sa...

Tusen takk for hyggelig besøk på bloggen min.^Å gratulerer med nye flotte høner.

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Heisann og hoppsann, har en liten overraskelse til deg...
Klem fra Helen