lørdag 8. august 2009

Opp som en hjort,

ned som en lort...
fra den ene ytterlighet til den andre m.a.o.

Jeg må bare fortelle hva som skjedde for et par dager siden. Jo, JEG VANT gavekortet for juli hos STABBURSBUA på hele 1000 blanke norske kroner! Også jeg da, som aldri vinner. Eller rettere sagt...aldri vant ;-)

Jeg er overlykkelig. For å si det som det var, satt jeg med gapet på vid vegg og bare glante på mailen uten helt å skjønne at det var meg den handlet om, he-he... Har ikke brukt ei krone enda. Skal vente til høstvarene kommer, for da ser det ut som (ut fra nyhetsmailen) at det blir mer landlig stil og mye lyst... shabby...
Det er så gøy å vinne, og egentlig er det ikke størrelsen på gevinsten som teller, men at man er med :)

Jeg bevilget meg en aldri så liten ekstravaganse tidlig denne uka. Bestilte et toetasjes kakefat i herlig rustikk stil. Fikk nabo'n til å svippe meg på butikken i ettermiddag for å hente herligheten, og så var det STORE øyeblikket der hvor "gaven" skulle åpenbares i all sin prakt. Ut av masse bobleplast og papp kommer en vindskjev skapning som så vidt står på tre ben mens den luter over som det skjeve tårn i Pisa og fjerde benet henger to cm opp i lufta. Jeg ble så lei meg. Da jeg skulle pakke ut glassfatene, var det ingen glassfat der, kun en haug glasskår. Det ser ut som pakka har fått seg en skikkelig trøkk seksten. Jeg regner jo med at jeg får returnert pakken og får pengene tilbake, men det var nå fatet jeg ville ha da, og dette var det siste de hadde igjen *snufs*

Ja, ja...byr ikke livet på større skuffelser enn dette, så går det vel greit lell ;-)
Siden jeg ikke har kamera for tiden, får jeg legge ut sensommerbildet av meg selv

Søndagsklem fra

1 kommentar:

Linecas have sa...

Æsj så kipt. Har du bilde av fatet. Så kan jeg jakte på deg. Si i fra hvis jeg ser det en plass.
Leste om lampene nedenfor også. Jeg har gogså pusset opp noen lamper, blandt annen en typisk lampefot fra 90 tallet. Den var gull med blå striper, nå er den hvit og fin. Enkelt og morsomt med lamper . Formen på de i seg selv er jo som regel tidløst.
Ha en fin fin dag. =))