mandag 15. mars 2010

Ting er ikke alltid hva du tror de er

Som den lille bokstavhaugen her for eksempel - den lillebror kom hjem med på fredag.


Etter å ha brutt en del både skrevne og uskrevne regler, kom den angrende synder omsider hjem.
"Denne er til deg mamma" stotret han frem. "Håper du ikke er altfor sint"
Godteri!, tenkte jeg. Sannelig prøver han ikke å kjøpe seg fri med rester... Tror ikke jeg sa takk engang. Jeg bare la posen på kommoden.
"Jammen se da mamma!"
"Hææ, bokstaver!?! Har du kjøpt dem til meg?"
"Ja"
"Har du vært hos Dorothea og kjøpt bokstaver? Kosta ikke det masse penger da"
"Jo, 75 kroner. Jeg kjøpte bare softis til meg selv"

Jeg tømmer posen på hodet, og hva ser jeg...


Man vet ikke alltid om man skal le eller gråte, så jeg endte vel opp med å gjøre begge deler ;-)

22 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Naaaah... ga går det jo ikke å være sint lenger vel?

:)

Dreamgirl sa...

Så utrolig flott gjort. å tenk at han tenkte på å skrive sorry med dem da :)

Lobeliadamen sa...

ååååå helledussen så skjønt!!! :-) Da smiler man igjen vet du :-)

W

lisje astrid's husblogg sa...

Nååååå...Så søt og god han er da♥
Takk for gode,kloke ord frå deg♥
Å ja...Vi veit ikkje kva som står føre...Så det er berre å nyte!
KLem frå Astrid☺

Nostalgia sa...

For en skjønn gutt :-) Ikke lett å være sint da....

Ønsker deg en fiiin kveld !
klem, Nostalgia

lillelise sa...

Åååå - så god da! Kan ikke være sint lenger da!

Ha en fortsatt fin kveld

Fru Rosas Hjem sa...

Haha...så herlig gutt du har:))) Ikke mulig å være sint etter dette:))

Jeg har foresten en liten give away inne på bloggen min. Kom innom og meld deg på:))


Ha en finfin Mandagskveld:))

Hilsen AnnElin/ Fru Rosas Hjem

(eddas) sa...

Neeeei så søtt:)
jammen er de skjønne..
eddaKlemmer

Ruths datter sa...

Nei nå falt jeg pladask for denne poden jeg, Klem ham fra meg da.
KLemmmmm

Veronica sa...

For en herlig gutt du har!
Jeg smelter helt av slike historier:)

Ha en nydelig uke.

Unknown sa...

Der er en som har skjønt det. :)

Berit T sa...

ÅÅÅ dette smelter da mor hjerte og også mitt!
Tenk for en gave du har fått,åå får lyst å klemme han, heldig du!

Beth sa...

Å de barna våre...
Hva skal man si?
Ikke være sint ihvertfall...

Klem Beth`s småting...

Behindabluedoor sa...

Himmel så hærlig gjort da.. Tror ihvertfall tårene hadde trillet hos meg vist sønnen min hadde gjort slik til meg. Håper dere fikk orden på sakene =) Ha en fin dag. Klem

Jannickes Hjemmekos sa...

Heisann
Første gangen jeg er innom bloggen din (trur eg...). Uansett; her var det koselig. Har lagt meg til som følger og legger bloggen din i listen min, så kommer jeg innom av og til og hilser på. Tror jeg er Ok å ha som følger, for jeg synes selv jeg er flink til å skrive en hilsen (vet jo hvor kjekt det er!!!). Ha en fin ettermiddag og kveld - klem fra meg

Camilla sa...

Ååååh! *Smelt* Nydelig vet du! En som kjenner mamman sin;) Håper han ikke hadde gjort alt for gale ting:)

Torilpia sa...

Ååå ... så søtt .. *smelt*

For en herlig going du har :o)

Veldig fine bokstaver :o)

Ha en kjempefin onsdagskveld - klemmer!!

My home is my Castle sa...

Tuuusen takk for at du tipset meg om den ramma :)))
det er akkurat den jeg leter etter..Tenk at du husket dette ;)
Du er en engel :))))

Klems fra meg

Fiolkransen sa...

Hei! Du vant en liten ekstrapremie i give awayen min. Sender du meg adressen din på thea-ronningen@hotmail.com så kommer det en liten ting til deg i posten

Fiolkransen sa...

violetta:) jeg fikk ikke mailadressen din..prøv på nytt
Klem

Synnøve sa...

Åå,for en historie. Snakk om og ha en god gutt. Som kan og si unnskyld og som vet hva mamman sin liker:))

Koselig blogg du har.
Klem

lavendel mio sa...

Smelt!!
Han har hjerte av gull:)
Klem Hanne