søndag 21. mars 2010

Og vinneren er...

Endelig trekning! :)

Først vil jeg takke alle som har vært med, og som har lagt igjen koselige kommentarer hos meg! Tusen tusen takk, det er veldig stas skal dere vite! :) Jeg har besøkt en god del av dere igjen, men er ikke i mål med de siste, men det kommer det kommer... Dagene går bare så utrolig fort innimellom, og jeg rekker ikke halvparten av det jeg har tenkt... men på det området er jeg ikke så veldig unik heller har jeg følelsen av;-)


Gutta har vært svært hjelpsomme, og det haglet med tall da jeg ba om ett mellom 1 - 110, så vi måtte roe ned og starte på skrætsj.
Jeg endte opp med to tall da... selvfølgelig. To gutter kan jo ikke enes om samme tallet, så vi plusser på med en liten trøstegevinst ;-)

1. pris:
June med bloggen Nostalgi og Skriverier

Trøstegevinst:
Ruth med bloggen Glede i hverdagen

Gratulerer damer!
Send adressene deres til violettasverden@gmail.com så kommer pakkene med rakettfart

1 kommentar:

Hilde Heimdal sa...

Gratulerer til vinnerne gooood søndag til deg :o) !