lørdag 27. mars 2010

Det hun ikke visste

Jeg var jo så heldig å vinne "trøstepremien" hos Fiolkransen forrige helg, og her om dagen dumpet det sannelig en nydelig pakke ned i postkassa. Bare se selv! :)


Inni lå en nydelig stoffbrikke fra Green Gate og en skjønn duftende såpe, som akkurat nå fyller badet mitt med herlig aroma...


Det hun ikke visste - Thea med Fiolkransen altså - var at Violetta en gang kjøpte kopper og krus fra Green Gate...


og to av dem er i nøyaktig samme farge og mønster som brikken. Snakker om flaks! :) Kjøpte dem fordi fargene gav meg følelsen av lune gode sommerettermiddager på terrassen...


Jeg ble kjempeglad jeg :) Tusen takk atter en gang Thea! Nå har jeg utstyret i boks til ettermiddagskos med gubben, det er bare sola og den rette temperaturen som foreløpig mangler.

Skjønt...var det ikke akkurat en stor dose solskinn jeg fikk da ;-)

9 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg.
åå gratulere med flott premie,så gøy at du hadde noe i den serien..
ønsker deg en flott palmehelg,
klem fra sylvia

Liza sa...

Det var jo utrolig flaks da :)
Elsker Green Gate selv...

Ha en fin påske!
Klem fra meg :)

Fiolkransen sa...

Så utrolig artig det var! Det ble jeg glad for:) Er ikke alltid like lett å vite hva en skal kjøpe til noen, så veldig morsomt når det er noe en har bruk for:)

Ønsker deg en super lørdag!

Klem fra Thea

Nostalgia sa...

Morsomt at du hadde disse krusen fra før :-)Perfekt gave til deg da, grattis :-)

Ønsker deg en fiiin helg !
Klem, Nostalgia

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Å så heldig du er da. Liker det mønsteret der.
Og bokstavhistorein til sønnen din gjorde meg helt rørt. Herlig.
Ønsker deg en skjønn påskeferie.
Klem:)

Emmas utsikt sa...

Grattis! Herlige bilder man blir glad av. :)

klem kjære!

Solveig sa...

Tusen takk for koselig kommentar:o))
Gratulerer så masse med gevinsten! Veldig koselig kopper som passet fint til duken!!
Ønsker deg en flott påske!
Klem fra Solveig

Torilpia sa...

Heisann!

Har problemer med nettet i dag - er mange blogger jeg ikke får opp bilder på .. kommer sterkere tilbake etter påske.

Håper du og dine får ei super påske - stor klem fra meg :o)

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, kjære deg
Først må jeg bare fortelle deg at du selvfølgelig ikke skal ha dårlig samvittighet for at du ikke har kommentert i bloggen min før nå. Jeg oppdaget bloggen din og ønsket å følge den å legge igjen en hilsen, men jeg kan ikke forvente å få det samme tilbake sporenstreks. Jeg er selvfølgelig veldig glad for at du ønsker å følge bloggen min, men det er som sagt ingen selvfølgelighet. Sånn, det var det. Så over til noe helt annet:

Gratulerer med kjempeflott premie og flaks for deg at det var samme krus som du hadde fra før. GG-produktene er jo herlige alle sammen, men disse ga løfter om sol og sommer. Ønsker deg en fin påske - klem fra Jannicke som er på Voss og står på ski.