lørdag 13. mars 2010

Give away...tjo hei!

Jeg har bestemt meg for å avslutte den såkalte feiringa neste helg. Dvs. at trekning foretas søndag 21. mars. Om flere vil være med må de melde seg på i løpet av lørdagen.

Skal jeg sitte og vente på at telleren når 10.000, har det vel grodd mose både på meg og skiltet... og sååå tålmodig er ikke jeg ;-)

Jeg klager ikke. Er forundret over at noen gidder komme hit overhodet, men dog... he-he...ikke helt i stil med min natur å vente! Dessuten...de viktigste har jo meldt seg på allerede ;-)

Goood lørdag!

13 kommentarer:

Altes Haus mit Seele sa...

Hello,
I visit your blog regularly and I love your style ;)
beautiful photographs and your decorations ideas are so good!
i add you to my favorite blogs .... is it okay?
love from germany,
barbara

Beth sa...

Gidder å komme hit?
Jo, hos deg må jeg titte innom hver gang jeg ser det er et nytt innlegg, koser meg her jeg...

Fortsatt god helg!

Klem Beth`s småting...

Fiolkransen sa...

du har en nydelig blogg som er fin å kikke i:) Glad jeg følger bloggen din jeg:)

Ønsker deg en suuuper lørdagskveld!

Klem fra Thea

Laila -Karin sa...

Sadig innom deg jeg.
Liker veldig godt bloggen din
Så plutselig tipper du bare 10000.
Ha en fin helg
Klem

Troen og Haapet sa...

Klart vi kommer hit;)))
Tålmodighet er en dyd , sa min mor...hmmmm...skjønner ikke hvorfor hun sa det til meg???;))
Som du sikkert skjønner, du har min fulle forståelse!
Fortsatt fin helg, Violette med eller uten flette;))

Torilpia sa...

Spennende med give-away .. skrev meg på jeg også .. :o)

Håper du har ei super helg .. her går det i åpningsseremonien til Paralympics akkurat nå .. :o)

Stor klem!!

Fru Rosas Hjem sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:))

Alltid hyggelig å komme innom bloggen din en tur:))

Ønsker deg en super lørdagskveld og superkoslig søndag:))

Hilsen Ann Elin/ Fru Rosas Hjem

Behindabluedoor sa...

Hei og god kveld. Takker så mye for at du tittet innom meg og kom med gode tips. Har jo ikke tenkt så langt som at man kan bruke sjablonger på stoff og vips man har gardiner =))) Nå har jeg ihvertfall bestilt de gardinene. Bestilte de hos Arbeidhuset.no fikk et gangske godt tilbud ettersom jeg trengte noen stykker. Så nå får nå får det bare bære eller briste ;))) Gleeeder meg til jeg skal ta de i bruk, blir en gang i slutten av mai. Først skal vi pusse opp litt. Nattà.. ;)

(eddas) sa...

Næææ kastet du de på dynga??:(Jeg synes de er så søte..men det er jo for at det er roser på de:):)
ha en kos kveld
eddaKlemmer:)

Anonym sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Første gang jeg er her men kommer garantert tilbake.
Håper du får en super uke.
Klem Igi

Emmas utsikt sa...

Violetta, wow for et reinsdyrshode. Og så vakkert skrevet på den. Selvsagt må du ha den fremme!

For en historie!

Klem
Emma

lavendel mio sa...

Hit gidder vi å komme ja:)
Hmmm...har 10000 på min teller, men det spørs når tid jeg skal ha giveaway:)...den som venter får se:)
Ønsker deg en fin uke,klem Hanne

Hide Gard og Glasdesign sa...

Spennande med give away, og eg vil gjerne vere med.
Har blitt følger av bloggen din. Ha ei fin helg.

Veronica