søndag 20. desember 2009

Nissemor har vært innom

...og jeg har fått pakke! Heldige meg! :)

Jeg var jo så utrolig heldig å vinne 1. prisen i Emmas julelotteri forrige helg, og i går var gubben i butikken
og hentet pakken - en diiiger norgespakke :)

Det er gøy å være med på disse konkurransene, og ubeskrivelig morsomt å vinne, for innerst inne tror man egentlig ikke det skal skje. Ekstra koselig er det når det innbefatter blogger(e) man har blitt glad i.
Jeg setter så pris på koselige kommentarer fra den samme Emma, og for at jeg fant den trivelige og interessante bloggen hennes.


Jeg fikk altså en stor flott ildfast form - i den helt perfekte julefargen! Denne kommer til å bli flittig brukt
ellers også, for det meste kan legges i form, og så er det så lettvint når maten klarer seg selv :)

Nå trodde jo jeg det var form jeg hadde vunnet, men... oppi lå to knallsøte lysestaker og en hel bunt med
lys. Disse stakene har jeg flere ganger tenkt å kjøpe, men aldri kommet så langt. Helt sikkert en mening
med det :)


Seee så koselig! Synes disse er som skreddersydd til kjøkkenbenken min :)


Og som om ikke det var nok, fikk jeg også verdens søteste lille reinsdyr! Hvor den har slått seg ned
skal jeg vise senere i dag :)
Hjertelig takk for de flotte gavene Emma, som alle er ting jeg kunne gått rett i butikken og kjøpt selv!

8 kommentarer:

My home is my Castle sa...

For en nydelige gave :))
Ja, det er kjempemoro å vinne, jeg har ett innlegg om det jeg og akkurat nå :)

Ha en fin dag vennen og koos deg.
Klem,Kari

Laila -Karin sa...

Gratulerer med flott gevinst.Koselig med pakke i posten.
HHa en fortsatt fin søndag
Klem

Linecas have sa...

Skikkelig stas slikt ja. Varmer i hjertet er spennede og til glede lenge. =))

Anonym sa...

Så heldig du har vært. Mye lekkert i den pakka ja.
Ha en herlig tirsdag.

My home is my Castle sa...

Innom en liten tur for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL :)

Juleklem fra Kari

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/
Grattis till så fina vinster, kommer i rättan tid.

Vill önska dej och dina nära och köra en underbar God Jul och jag skickar också en stor Bamsekram!

/Maggan

Anonym sa...

Bare en snartur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul.
Juleklem fra Elin!

GabysCottage sa...

Hi dear Åshild,
I hope you and your family had wonderful christmas days.
Enjoy this time of year. And I wish you and yours a healthy and lovely 2010. Big hugs to you, Gaby