mandag 5. september 2011

Life is...


Ikke sant!


Derfor kjøpte jeg selvfølgelig høstskoletter MED hæl i dag! :)

Gubben og jeg har vært på harrytur, og jeg er dønn sliten
selv om jeg egentlig ikke har gjort annet enn å gå(!?)
Det var ren flaks at det ble handling på oss for inne på
Nordbysenteret var flere butikker stengt pga oversvømmelse.
Gubban som det hølja ned!

Skulle vist bilder av sko og mere til,
men man kan visst mistenke fotografen for å ha ligget inni en
svart sekk under seansen, for her var det ikke mye å se, he-he...
bedre lykke neste gang!


Synes disse krusene fra Sia er så morsomme.
De ser ut til å tilhøre samme serie som bildene Emidora viste for en tid siden


Det ble nye kaffekrus på meg og sjefen.
(hun har nettopp hatt bursdag)


og teksten er vel en sjef verdig, er den ikke? ;-)

4 kommentarer:

Gitte sa...

hihi!
Herlige krus:)
Klem Gitte

Blått til lyst sa...

Stilige krus!
Klart livet er for kort til flate sko... eller ....? Hm, etter mange år på høye hæler, bruker jeg nå påfallende lang tid på å massere mitt vonde stortå-ledd, og skoene er betraktelig flatere *S*
Sittesko er nå er mer brukt begrep for meg, men..... høye hæler er flott!!!!!!
God vandring - Liv

Emidoras verden sa...

Herlige krus!
Så ikke de når jeg kjøpte bildene, men de ser ut til å være fra samme serien.
Du får komme ut av sekken, så vi får skue de nye skolettene:)
Nyt kvelden!
Klems.

EKTE INTERIØR sa...

Ikke bare koppene er morsomme, du har jo bare for artige innlegg! Hahaha! Ler alltid når jeg er på besøk her. :))