lørdag 3. september 2011

Giveaway!

Ja hadde den bare vært hos meg, sier jeg! :)

I stedet skal jeg sende dere videre til Anettes Hus. Der er det kjempefeiring av et aldeles utrolig besøkstall, nemlig 3 millioner. Slå den du! :)

Også det premiebordet da...bare se selv! Her er det noe for en hver smak tror jeg.


Anette har ikke bare en av de fineste bloggene, hun har et utrolig vakkert hjem også - et hjem jeg kunne flyttet rett inn i. Hun er vel ikke så borte vekk på foto-fronten heller, for alt blir jo så delikat fremstilt der i gården. Men...det jeg setter mest pris på er hennes vennlige vesen, som kommer så godt til uttrykk i innlegg og kommentarer. Her er det ingen divafakter ute og går, og det må jeg si er det jeg beundrer aller mest!

Passer samtidig på å ønske dere en deilig septemberhelg, med eller uten regn!

Klem fra Violetta med fletta

1 kommentar:

ANETTESHUS.COM sa...

Kjære, Violetta! TUSEN takk for link til giveawayen min - og søte ord!! Ha en strålende søndag!

STOR klem
ANETTE:)