tirsdag 7. september 2010

Dere er vel møkk lei

meg, og alt snakket om konfirmasjonen?
Jeg ligger vel omtrent på nivå med alle gravide damer som tror det aldri har vært født unger før i dette landet ;-)

Men…trøst dere, snart er det h(æ)ele over!


Må bare vise frem skoene jeg kjøpte i går, på salg selvfølgelig - 50%
...og alle hjerter gleder seg! :)

Jeg elsker slike sko. Føler meg nesten elegant... Dette er egentlig helt min stil også, for selv om jeg bruker mye sandaler og flate sko på jobb, er jeg nærmest født i høye hæler. 


I min ungdom var det helt utenkelig å gå i noe flatt, bortsett fra gummistøvler da. Det har blitt mye stolpring gjennom årene gitt. I snø og regn, på holke og is... Rart man har bein igjen


Vi får se. Kanskje de får sin debut på søndag ;-) 

12 kommentarer:

Besta sa...

Nydelige sko, desverre er ryggen min ødelagt og sånne sko kan bare brukes i selskap. Håper dere får en fin dag.
klem fra marilyn

Nostalgia sa...

Lekre sko ! heldige du som kan gå med slikt. Det blir nok flate sko på meg grunnet bittesmå, brede Donaldføtter ;-D, hi-hi

Ønsker deg elykke til !
Klem, Nostalgia

lisje astrid's husblogg sa...

Wooooow!
Sååååå stilige sko!

Takk for fine ord♥
Nei...Eg skal ikkje male hylla;)

Masse lykke til med den store dagen ♥

Klem frå Astrid:)

Emidoras verden sa...

Lekre sko!!
Helt perfekte til deg...I know...:)
Jeg har noen høyhæla i skapet..men må vel innrømme at de blir lite brukt..
Klem♥

My home is my Castle sa...

Lekre sko :))
Jeg er og født med høye hæler og har gått i det siden jeg var ung. dessverre får jeg igjen for det nå.. så du er heldig som kan bruke dem :)
Jeg bruker høye hæler til fest :)

Klem,Kari

Beth sa...

Nå blir du fin!
Lekre sko...:-)

Martilie sa...

Elsker skoene dine -lekre lekre... :)

Jeg elsker sko og spesielt høye sandaler -så midt i blinken :)

Klem fra Tove

(eddas) sa...

Hei sveis:)
Heldigvis er min konirmasjon over:)Og snart din og:)
Fine sko.....men her er det mest bare flatt...har ikke ben til noe særlig hæler lenger.Men før var det utenkelig uten hæler:)
Men har i bøtter og spann i skapet:)
kos deg og nytdagen..
eddaKlemmer

Altes Haus mit Seele sa...

wow...nice shoes!!!
love,
barbara

GundaM sa...

er ikke lei og det er jaggu meg lenge siden jeg har vært her hos deg da ;) konfirmasjon nå eller til våren..? det har vi da men ahr ikek begynt tenke så mye på den enda da;)

stilige sko, kunne nok jeg ha brukt og ;)

go helg Violetta!

Emmas utsikt sa...

Hoppla hei så tøffe sko. Vi håper på varmt vær!

klem!

Daisys home sa...

Kjempefine sko ! Men for meg er det kun Flate som gjelder og det pga. ryggen.Klarer ikke å gå i annet.Klem sissel