onsdag 15. september 2010

Tikk TAKK

Ingen fest gjør seg selv, man trenger alltid hjelp!
Mine hjelpere stilte opp uten å mukke, og det fortjente de sannelig en liten oppmuntring for. Vi har nok ikke helt samme smak, men jeg tror ikke de synes dette er så avskrekkende heller ;-)



Det ble klokker og stickers.

Så nå må Violetta trå til og få stickersene opp.
Kanskje jeg må slå inn spiker'n til klokkene også?
Gjelder å kjøre løpet helt ut vet dere ;-)

Klokkene er kjøpt hos Stabbursbua, og bildene er lånt derfra MED tillatelse!
Stickersene ble selvfølgelig kjøpt hos vår faste stickersleverandør ;-)

God torsdag alle sammen, og takk for alle gode kommentarer!
Fredag kommer pusen vår hjem! Gjett om vi gleder oss og er spente! :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige klokker!!
Må en tur på Stabbursbua snart ser jeg :-)
Ha en fin dag.
Klem Igi

Behindabluedoor sa...

Kjempe tøffe klokker.
Har du kjøpt en av dem eller begge?
Gleder meg til å se hva du har tenkt med den/de :)))

ha en kjempefin Tordag ;)
Klemmer

Emidoras verden sa...

Lekre klokker!!
Heldige hjelpere sier nå jeg...
Er ennå i tenkeboksen med lampa.
Fant jo ut etter å ha studert den nøye..hehe.. at tuppen oppå er sveisa fast!:)Jaja,vi får se..
Ha en fin kveld min venn♥
Her blir det nok tidlig kveld etterhvert.
Var en jobbtur i Bodø i går så det ble sent før jeg kom meg i loppekassa.Og det merkes i dag:)Begynner å dra på åra vettu:)
Klem♥

Daisys home sa...

Lekre klokker du viser her..og det kommer ifra en som ALDRI får nok av Klokker..!Fikk faktisk selv en ny veggklokke i posten idag.Klem sissel

Ruths datter sa...

Så flotte de klokkene var da. Stilige.

Unknown sa...

Hej Violetta
Vilka fina klockor. Älskar klockor, både till arm och vägg.

Änskar dej fina höstdagar
Kramar
/Maggan

Hilde Heimdal sa...

ååååå fiiine klokker :)))

Ja ikje sant, greit med fast stickers leverandør hehe så bra :)!!

Rosemary and thyme sa...

Helt fantastiske klokker!
Kjekt at du vil være med på min giveaway! Lykke til:)
Klem Tove

Nikoline sa...

Ja,kven hadde ikkje sett pris på å få dette? Den øverste klokka var spesielt flott synes eg.. kunne godt vore med i dugnadsgjengen eg også om eg fekk ei slik påskjønning...
Riktig god helg til deg:0)