fredag 5. august 2011

Kreativitet og kjærlighet... både på glass og i esker

Så er det ferie igjen, hurra, hurra!
Tjuvstarta med en avspaseringsdag i dag, og selv om regnet øser ned er det bare deilig.
Først tenker jeg selvfølgelig helt uselvisk på planter, busker og trær,
og så tenker jeg på vår egen vannmåler som raser avgårde...

Godt med alt man får gratis! :) 


Denne rosa har nok fått seg en knekk under skybruddet,
så da får den pynte opp inne resten av levetida.
Det er en Duftwolke, og den bærer sitt navn med rette,
for maken til duft... 


Jeg har stått med nesa oppi rosebuska i flere dager allerede
Sniff, sniff!

Jeg begynte jo så flott med rydding og vasking tidligere i ferien,
men da varmen kom ble det bråstopp gitt.
Derfor er jeg glad for et aldri så lite væromslag, for jeg er langt fra ferdig,
men jeg trenger ikke mer enn et par dager altså ;-)

Se hva jeg fant i bunnen av en eske! 


Kreativitet på en flaske! 

Vet ikke helt hva det er, men ser ut som finmalt farget sand


Ganske godt gjort 


med tanke på at flaska ikke er større enn dette!

Tror det er noe mamma kjøpte på en eller annen reise,
så ergo... rett i minne-eska ;-)

Fant igjen min aller første kjærlighet også. Han kom inn i livet mitt da jeg var veldig ung.
Åååh som han var elsket, da jeg endelig fikk han,
for jeg måtte nemlig vente på han veldig veldig lenge,
men... på 8-årsdagen dukket han opp

Er han ikke skjønn? 


Min kjære lille Putte!

Klærne er til vask, derfor stiller han en smule avkledd, men pytt...
vi damer tåler sånt! ;-)

God helg til dere!
Måtte været bli etter alles ønsker og behov!

Og ja...siden jeg har fri skal jeg passe på å avlegge mange bloggbesøk også!

1 kommentar:

Emidoras verden sa...

Synd vi ikke fikk tid å komme innom, men du vet hvordan det er når man skal prøve å rekke over alt, så vi får heller ta det igjen senere..:)
Men det var så koselig å treffe onkel igjen:)Vi hadde virkelig en trivelig helg:)
Det er bra at godgutten har ambisjonene i orden.Det er viktig:)

Moro når man finner igjen gamle minner, og Putte var jo bare skjønn...selv uten en tråd:)

Ellers har vi fått sommer`n tilbake.
Har vært stusselig vær her en stund,så la oss håpe det varer noen dager.
Ha en toppers helg i sør og hils
gutta!!
Godklem.