tirsdag 23. august 2011

Anthoni, min elskede...

gardin!
Det er vel ingen bombe akkurat at Kid stadig har tilbud og flotte kampanjer, så jeg må bare reklamere for Anthoni som jeg nå har kjøpt for andre gang.
De helt lyse har jeg hatt i to-tre år, og nå har det altså blitt en litt annen nyanse.


Bildene har jeg stjålet fra Kid (surprise, surprise)
håper de tilgir, for jeg driver tross alt heftig markedsføring her ;-)

  

Gardinene putter jeg bare i maskina, har de noen minutter i tørketrommelen, og vips så henger de på stanga igjen. Med andre ord kan jeg vaske gardiner hver eneste uke! Det går jo så fort og jeg slipper bruke strykejernet.
Nå vet jeg at mange i blogglandia eeelsker å stryke og spraye med durance, men den basillen er ikke jeg bitt av. Ja, ja...er vel litt lat også da ;-)

Synes du de er kjedelige? Tja...her er verken knytebånd eller trykk... men mye kan fikses med en snerten roll-up i midten ;-)

God tirsdag!
Violetta med fletta

6 kommentarer:

Dronninghuset sa...

det enkle er ofte det beste, ikke sant?
herlig med strykefritt da... så kan man tenne et Durancelys i stedet og få deilig duft i stuen allikevel ;-)

klem Tove

(eddas) sa...

Er ikke noe gla i slik heftig stryking akkrat:)Der er nok jeg og litt lat ja:)
ha en kos kveld
klemklem på deg

Emidoras verden sa...

Sånt liker vi!!
Passer ypperlig med sånne gardiner her i huset:)
Lat??...joda,jeg må innrømme at stryking er noe herk:)Forsåvidt alt som har med klesvask å gjøre..
Ha en flotters kveld!
Godklem..

Bente sa...

Har faktisk et sett selv. Hater å stryke. Spesielt gardiner, så strykefritt er midt i blinken for meg.

Ha en fin kveld

Klem

Birgitte med Annekset sa...

Me like... :o)
Klem Birgitte

Dreamgirl sa...

Nice :)

Ja, jeg kan jo ikke bruke sag og hammer... iallefall ikke med godt resultat