torsdag 21. april 2011

Jeg har pyntet til påske!


Siden jeg verken er kreativ eller spesielt hændi når det kommer til dill,
får jeg ty til naturens eget "smykkeskrin"

Ang. smykkeskrin så skal jeg vise dere noe veldig fint i et senere innlegg.
Må bare få tatt bilder først ;-)


Kom ikke og si at det ikke oser vår og påske her da!


Det beste er at jeg blir kvitt pynten i god tid før neste sesong.
Altså ingen oppbevaringsproblemer at all!


Husker i min grønne ungdom, da kjøpte jeg sko med stiletthæler i fargen lime,
sydde en drakt (skjørt og jakke med digre slag) i fargen sitron
og for å ha inni snurpet jeg sammen en bluse i lime, sitron og appelsin.
Tror t.o.m. mønsteret var en abstrakt utgave av de ovenfor nevnte frukter.
Høres det ikke tøft ut? he-he

Og det vil jeg bare ha sagt...det var tøft!


I dag har jeg t.o.m. vært så optimistisk at jeg har satt olivenkvister i vann.
Vil det komme røtter på dem mon tro?!


Nå venter sola (i fargen sitron) på meg...og deg! :)
Torsdagsklem fra

7 kommentarer:

Synnøve sa...

Skal bli spennende å høre om det blir røtter på olivengreinene!
Fin påskepynt du har.
Var friske farger på drakren du sydde deg ,men sikkert fin den gangen:)
Ha en fin dag
Klem

sylvia sa...

hei,
så vårlig og vakkert hos deg, liker disse fargen veldig godt,
hadde gult antrekk som ung, elsker gult da,
spennende med oliven da, håper du får det til.
klem fra sylvia,

ønsker deg en riktig god påske.

ide-puffen sa...

Heia i påsken.
I det antrekket var du nok en herlig fargeklatt hi hi. Fine bilder. Vårlige påskebilder. Vi venter fortsatt på den gule kulen på himmelen, men bak skyene er den. Jeg vet det bare he he.
Kos deg videre
Randi

Emidoras verden sa...

Du var med andre ord ganske fargerik
og fresh i klesveien:)
Ja,du har bestandig hatt nese for stil:)
Herlige påskepynt!
For litt assosiasjoner til sydlige strøk når jeg ser de flotte bildene hos deg.
Spennende med olivenkvistene.
Må få høre etterhvert om det funket.
Nyt kvelden!
Påskeklem.

Daisys home sa...

Så fine vårlige bilder hos deg :)
Her er det ikke det store påskeværet,da regnet siler ned i bøtter og spann:) Men alltids lov å håpe..
og jeg som hadde prosjekt på gang ute på balkongen:))
Håper du har finvær og får kost deg masse,ha ei fortsatt God Påske.
klem sissel

Anonym sa...

Synes jeg ser deg i gjennomført lime og sitrongulstil :-)
Synes pynten din var kjempefin jeg - det enkle er ofte det beste.
Klem

Dreamgirl sa...

Jeg synes absolutt du burde grave frem et bilde av deg i den flotte drakten du sydde :)

Ha en fin dag :)