onsdag 28. juli 2010

Never run faster

than your guardian angel can fly!


Nytt skilt hos skiltomanen Violetta!
Synes teksten er så fin...og sann

Tittet i bloggen for å se hva jeg skrev om for ett år siden, og snodig nok... på 27. juli står det
...I morgen drar vi på loppistur til Sverige...

Nå har vi bestemt sverigetur i morgen - en dag senere ;-) Ikke loppistur riktignok, mer en form for klesjakt. Storebror har hull tvers gjennom skoen også stakkars. Dessuten trenger han konfirmasjonsklær! Begynner nesten å få panikk for at vi ikke finner noe. Ikke så lett midt i sommersalget!

Wish me luck!

Kanskje det blir noen duppeditter på mor også.
Synes nesten jeg fortjener det...som alltid! ;-)

5 kommentarer:

Emidoras verden sa...

Nydelig skilt♥
God tur til Sverige og lykke til med letingen er konfirmasjonsklær.Det ordner seg sikkert.
Klems♥

sylvia sa...

hei.
koselige ord der.
å ha en flott tur til sverige.
klem fra sylvia

Emmas utsikt sa...

Klart mor fortjener duppeditter!!

Alltid!

Kjære Violetta, jeg har det helt fint, men tatt en rolig/hektisk sommer. Vet ikke vilket som passer best. :)

Stor klem!

June J. Larsson sa...

Det skiltet der vil jeg gjerne ha!:))

Er du alldeles sikker på at du ikke rekker en bittebitteliten tur innom et og annet loppis?? hi hi
..og jeg er helt enig med Emma i at mor ALLTID fortjener duppeditter!

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Daisys home sa...

Så fint det skiltet!Jeg kan nok også kalle meg en aldri så liten SkiltOman..hi..hi.Er blitt en del rundt omkring i heimen etter hvert ja!Blir spennende å se hva du har med hjem ifra SVenske turen,ønsker deg en fin tur.klem sissel