onsdag 16. juni 2010

Lurer på hva slags smak...

de mener jeg har, disse ungene mine?


Her er brett til mor, laget av minstemann!
One of a kind!


Skikkelig røft og rustikt. Tåler både kaffekopper og mere til dette.
Full scor så langt!


Men så var det denne pynten da... hi-hi
(Takk og pris for brikker og servietter sier jeg)


Nå er det kun to "skoledager" igjen.
Tenk så fort det har gått!

Minstemann skal overnatte til fredag på en holme utenfor her.
Storebror har svimet i flere dager allerede og i morgen er det strandtur.
Bøker er levert, hauger med klær har kommet hjem,
sola skinner og det minner bittelitt om sommer,
og endelig blomstrer lavendelen!

Ha en flott torsdag,
og husk konkurransen!

6 kommentarer:

Besta sa...

hehe, unger er skjønne og så kry når de kommer hjem med pakke til mor:)
Her har de enda 4 dager igjen på skolen da er det ferie ( for mannen i allefall)
klem fra marilyn

Nostalgia sa...

Hi-hi, så søtt da :-) Tenker det var en som var stolt ! det så jo både solid og praktisk ut !

Ønsker deg en fiiin torsdag !
Klem, Nostalgia

Beth sa...

Vil tro giveren var utrolig stolt over å kunne gi mor et sånt brett?
Jeg har noen sånne grove snekkerarbeider etter min yngste datter jeg også...:-))
Og noe av det brukes fremdeles og nå er hun 30 år!:-))

Klem Beth...

Blått til lyst sa...

For et fantastisk resultat av snekkerglede og kreativitet!
Og snille deg, du kan da ikke dekke over disse humoristiske og spreke dekorasjonene...! Herlige. He, he. Jeg har en svigerinne som vandret rundt en hel vinter med en diger elgtann i det ene øret og 4 lakkkerte elgbæsjer i den andre. Jeg var helt fornøyd med at poden hadde pakket dem inn til tante *s* *s*
Ha en riktig god kveld -
klem fra Liv

Dreamgirl sa...

Hei
Du må titte innom meg litt ;)

Emmas utsikt sa...

Hihi... dette bringer masse minner tilbake. Huser veldig godt hvordan jeg satt med "glödpennan" og prøvde mine ikke ekstisterende kunsttalent på gaver til mor og far. Morsomt! :)


klem!