søndag 21. februar 2010

Vil du være med så heng på!

Det siste i pakken fra Wallas Verden var dette skiltet. Vel, jeg kjøpte to, så jeg har ett selv også, men det andre tenkte jeg å lodde ut her på bloggen.
Fargene og motivet er sart og vårlig, og teksten er jo bare så sann.


Jeg kjører enkelt opplegg - 1 lodd for kommentar her, og 1 lodd om du linker til meg fra bloggen din med bildet ovenfor. Altså...maks 2 lodd!

I disse OL-tider er det mye snakk om å sette seg mål, så det har jeg også gjort. Trekningen skjer når telleren passerer 10.000! Det kan jo ta sin tid her i gården he-he, men skilt holder seg, ikke sant? ;-)


Sånn ser det ut!

Burde gått meg en tur i solskinnet, men brrrr det er bikkjekaldt her. Synes sannelig jeg ser noen skyer som kommer sigende, så innen jeg er påkledd er det sikkert overskyet, så da er det vel ingen vits i å finne frem longsen likevel da ;-)

Søndagsklem fra

75 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
klart jeg vil prøve lykken å vinne dette skjønne skiltet,
jeg linker gjerne,
2 lodd på meg,
klem fra sylvia

FruHellstrøm sa...

Jeg vil være med :)
Nydelig skilt:)

Jeg tar 2 lodd:)

Klem Tina

Emmas utsikt sa...

Hei Violetta,

Stort takk for dine varme tanker og medfølelse. Du gjør meg glad.

Det var jammen en fin skilt du lodder ut. Selv sitter jeg nå i et hav av leker og oppvask så jeg orker ikke tanken på å ta inn mer ting i huset så jeg står over denne gangen. hehe

Har forresten fortsatt ikke klart å rydde unna Merry Christmas-skiltet enda, så det henger fremme i stua, hehe. Ting tar tid, ting tar tid...

Liker glassboksene dine. Veldig søte.

bamseklem
Emma

Lykkeliten sa...

Jeg er med!

Siden jeg har det travelt med å komme meg på fjellet nå, blir det 1 lodd foreløpig.

Skiltet er nydelig!

Laila -Karin sa...

Jeg blir gjerne med .
2 lodd til meg.
Vakkert skilt

Nostalgia sa...

klkart jeg blir med :-) skiltet er herlig og bloggen din likeså :-)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag !
jeg loinker !
klem, Nostalgia

My home is my Castle sa...

Åhh for et nydelig skilt !!!
det passer perfekt i ganga mi ;)
herlige farger...
jeg blir med på trekning og linker selvfølgelig til deg, så 2 lodd takk ;)

Ha en fin dag videre :)
Klem,Kari

RoseSommer sa...

Hei, jeg vil gjerne ha 2 lodd! Og jeg håper jeg vinner, for hva skjedde: Jo, jeg gikk inn på Wallas Verden og kjøpte varer for en FORMUE!! "Led meg ikke inn i fristelse. Jeg kan gå selv."

Tonje sa...

For eit nydelig skilt. Jatakk, eg vil gjerne vere med i trekninga di. Linkar også, så to lodd til meg. Hurra! :o)

Dreamgirl sa...

Jeg vil gjerne være med og tar ett lodd :)

(eddas) sa...

Nyydelig skilt...helt etter smaken min...med alle pasteller....
blir selvfølgelig med og tevler om det:)
2 lodd til meg min venn...
kos deg i kulda brrrrrrrr
klemmer ivei...

M sa...

Hei snupp!
Jeg blir med, to lodd,
klem,M

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei!
Jeg prøver lykken, et lodd til meg:)
God ny uke til deg!

Solveig sa...

Klart jeg må henge meg på her:o) Så flott et skilt - setter meg i vårstemning. Et lodd til meg:o))

Fjordheim sa...

Ja dette vil jeg være med på. Et nydelig skilt har en alltid plass til. Legger en link til deg på bloggen min.
Ønsker deg ei god uke :)

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Klart eg vil vere med ☺
To lodd på meg.
Ønskar deg ei flott ny veke☺
Klem frå Astrid♥

Ruths datter sa...

Herlig skilt.jeg tar to lodd.Jeg er følger og linker til min blogg.jeg har også Give Away om du er interesert.
Klem

Magdalena sa...

to lodd på meg... nydelig skilt, dette vil vi vinne vet du..
klem og fin dag!

Behindabluedoor sa...

Heisan..Hvem ønsker jo ikke å være med på en så flott give away. Henger meg på med to lodd. Skiltet er jo nydelig med ord som virkelig er sanne. Ha en flott dag. Klem

Fru Rosas Hjem sa...

Hei:))

Kom over deg inne på en annen blogg og legger meg til som følger. så jeg kan finne veien tilbake igjen!!!

Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen, om jeg får lov:)

Håper du får en fortryllende kveld

Hilsen AnnElin/ Fru Rosas hjem

irina sa...

Ville innom for å takke for ekspert utalelse !! det setter jeg pris på...har en liten plan om hvordan jeg skal gå fram på...men ikke si det til Demolitionmannen.

Så så jeg at du hadde giw away !! jeg er med !!

Jeg fryser rompa av meg her,,,minus 23..brrr. Tom for ved er jeg også !!

Klem

Rosemary and thyme sa...

Hei, koselig at du ville være med på min giveaway! Lykke til!

Klart jeg vil være med på din også!
Nydelig skilt...
Jeg tar 2 lodd, takk!
Klem Tove

Unknown sa...

Hej Violetta
Det är ju klart att jag vill vara med på din utlottning.

Och tar 2 lotter för mera tur.

Ha det gott
/Kramar
Maggan

Fiolkransen sa...

Oi! Så fint skiltet var. Det likte jeg kjempegodt:) Tar 1 lodd hos deg, og gratulerer med så mange besøkende på bloggen din.Ønsker deg en super vinteruke. Klem fra Thea

Seascape sa...

Jeg blir gjerne med på din Give Away. Jeg linker også, så JA TAKK 2 lodd til meg.

Moro å titte rund i bloggen din.
Ha en riktig fin uke.

Klem

♥ Stines hverdag sa...

Jeg vil gjerne være med! Nydelig skilt! Jeg tar to lodd :)

Ha en fin dag!

Behindabluedoor sa...

Hei..Titter innom deg for å takke for koselig hilsen hos meg, kjekt at du tittet innom =) Det var en god ide du kom med å ha Bonheur på "ryggen" av slagbenken. Jeg skal selvfølgelig ha tepper og puter der vi sitter så i utgangspunktet tenkte jeg ikke på tekst der vi sitter men foran, liksom meg bena vist du skjønner. Men din ide var god, enkel og grei. skal ha det i bakhodet ;) Ha en flott dag. Klem fra Mona (Min Verden)...

Lisbeth sa...

KOselig skilt. Jeg trekker et lodd. Lisbeth

Beth sa...

Åh, for et nydelig skilt?
Klart jeg vil være med?

2 lodd...

Jeg er følger og legger deg til hos meg!

Klem Beth...

-Kamilla- sa...

For et nydelig skilt! Jeg hiver meg med og krysser fingrer og tær ;0) 2 lodd på meg!
-Kamilla-

Tone K. sa...

Nydelig skilt, jeg vil være med.
Kosleig meg give away.
Ha en fin uke.

Home and Cottage sa...

Vakkert skilt du lodder ut - heldig blir den som vinner :) (men trenger ikke lodd jeg, altså!)

Ang fargen på produktene, så vet jeg ikke om mobilen min gir riktig farger, men skitten pastell er kanskje riktig beskrivelse likevel :) Ønsker deg en strålende ettermiddag!

Vigdis Margrethe sa...

Ett lodd til meg og du er grei :)

lillelise sa...

Jeg blir med! Flott skilt med herlige farger
2 lodd til meg

Unknown sa...

Herlig skilt og flott blogg! 2 lodd til meg. Tenker det går fort til telleren når målet sitt, jeg. =)

Herr og Fru Nordnes sa...

jeg er med! og velkommen inn til meg på give away :)

KlemE

Berit T sa...

Så nydelig dette var, så klart jeg vil være med i kampen om det:o)

Lykkehjemmet sa...

Jeg blir også med!!
Så koselig skilt da!!
2 lodd for meg!!
Ha en strålende kveld!!
Klem Mona

Anonym sa...

Beautiful, count me in with one ticket please!~~Becky

Gina sa...

Ja dette må jeg jo være med på, spennende med give away :)
Ett lodd til meg takk :)
Ha en fin helg:)
Klem

Rosa Forino sa...

WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
saluti dall'italia public tomorrow the post on http://blogcandymania.blogspot.com/
Hugs, rosa
goccedioceano2000(at)libero(dot)it

Anonym sa...

For et nydelig skilt, jeg vil gjerne være med på utloddningen :)
Blir 1 lodd da.

Hilsen Anja
anja.madsen@online.no

Lillis73 sa...

Jag vill vara med!

1 lott!

June J. Larsson sa...

Nydelig skilt og artig med jubileumstrekning, så jeg blir definitivt med!
2 lodd til meg.

Flott header du har foresten.. :)

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Anne Line sa...

For et nydelig skilt, passer perfekt inn på kjøkkenet mitt;)

2 lodd til meg!
http://annelines.blogg.no

Unknown sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har!
Och många besökare också.
Jag är gärna med i din fina GiveAway. Skylten är bland de vackraste jag någonsin sett av plåtskyltar som finns på markanaden.!!Ohh, vad jag skulle vilja ha den hemma, och budskapet är så fint!
Ha det riktigt gott och lycka till fortsatt med bloggen din!
/Kram Karin
Pst. Giveaway hos mig också...

Løvetann sa...

Eg er med! 2 lodd og gratulerer med snart rundt tall!

Smil fra L

Frida sa...

Gratulerer!
Blir gjerne med på trekningen!
Linker også så jeg får 2 lodd:)
Klem Fridajenta

rule sa...

Såå kjempe fint skilt!!! Hive3r meg med i trekningen... og ønsker deg en strålende kveld!!

Følger deg allerede...
Hilsen Ruth

Troen og Haapet sa...

Så skjønt!
Jeg er med..linker også;)
Klem

Renate sa...

Så nydelig ,herlig. vill veldig gjerne være med på give awayen din .følger deg gjerne .
klem Renate

Kathrine H sa...

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 2 lodd da jeg også har linket. :o)

Ønsker deg en riktig god helg!

milstjerne sa...

Jeg vil veldig gjerne ha to lodd i denne trekningen. Det var et nydelig skilt!

Ha en riktig fin helg :)

Klemmer

AnnA sa...

Hej Violetta!
Jag är gärna med och tävlar om din vackra skylt, och länken till dig finns här:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/03/blooming-friday-gronare-gras-hos.html
Välkommen in och hälsa på!
hälsn
AnnA

Besta sa...

Det var et nydelig skilt, jeg blir gjerne med. Linker også.
Ha en fin helg.
klem fra marilyn

lavendel mio sa...

Hei!
Lekkert skilt , dette blir jeg gjerne med på:)
1 lodd på meg:)
ha en fin kveld,klem Hanne

Fågel Blå sa...

Hejsan!
jag är gärna med och tävlar om denna vackra skylten tar 2 lotter länkar på min blogg!
Kram Kathrine

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei! Jeg fant den koselige bloggen din nå, og har lagt meg til som følger. Blir gjerne med i trekningen med 1 lodd! :)

Klem

Torilpia sa...

Kan ikke se at jeg har skrevet meg på her ... men nå gjør jeg det altså .. artig :o)

Ett lodd til meg .. hihi ..

Stor klem!

MariMaja sa...

Såå fint skilt du lodder ut da!!
Vil gjerne vinne det jeg ;)
2 lodd til Maja ;)
Give away hos meg også om du vil være med;)
Klem

Anonym sa...

Hei,
Fant bloggen din i dag, og kommer helt sikkert tilbake....:-)
Så nydelig skilt, jeg vil veldig gjerne være med på trekningen, så et lodd til meg, da....

Mvh
Tingeling
cath.zim@hotmail.com

Linecas have sa...

hei og hopp jeg melder meg på jeg.=))

lavendel mio sa...

Hei!
Nå har jeg linket deg, og da blir det 1 lodd til:)
Ha en fin uke,klem Hanne

Anneli sa...

Jeg skulle blitt kjempeglad om det var jeg som fikk det nydelige skiltet du vil gi bort :)
2 lodd på meg takk! (og følger har jeg jo vært lenge *blunk*)
Ha en fin uke!
Klem fra Anneli <3

Mor og datter sa...

hei hei! Jeg vil gjerne være med :)
2 lodd til meg..
klem

63 grader nord sa...

Jeg er med og tar to lodd. Lykke til mot 10000 besøkende :0)

Lizbeth sa...

Nydelig skilt som eg gjerne blir med i trekningen av. Du har ein koselig blogg. :)

Anonym sa...

Vill gärna vara med i din fina tävling. Har länkat med bild och tar 2 lotter.

Min lille verden sa...

Som splitter ny leser på bloggen din, melder jeg meg på konkurransen, og trekker to lodd. Ha en vidunderlig dag. :)

Bettum Villa sa...

Jeg vet det er sent, og veldig i siste liten, men jeg hiver meg på hvis du synes det er greit? 1 lodd.

Klem Madelen

Anonym sa...

Uff, er treig jeg også, men håper det holder for å få være med ;o)

Nyyydelig skilt på en heerlig blogg jeg stadig er innom.

Jeg tar med meg 2 lodd ;o)

Nyt søndagen.

Klem Jeanette

josimo sa...

Jeg elsker skilt,og dette var nydelig
2 lodd til meg

Lev Livet Lett Lokki sa...

Gratulerer med fantastiske seertall!!
Så herlig - jeg elsker skiltene!!
Jeg er med - 2 lodd :))
Klem Lokki

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempeflott skilt! :) Blir gjerne med å feirer sammen med deg! :)

Godklem

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Fine skilt.Heldig den som vinner.