søndag 10. juni 2012

I dag har den yngste

mannen i familien...bursdag!

Hipp hurra, lillebror er nå hele fjorten år,
og nå kan jeg med rette kalle han en ekte fjortis!
Det blir populært tenker jeg ;-)


Han har vært på overnatting og sovnet ikke før fem,
noe han virkelig bærer preg av...Z zZzz...Z

Tenk at det er over tolv år siden vi hentet hjem en kjempesøt liten kar...
Ikke til å fatte hvor årene blir av!

Siden sist har jeg også blitt pc-løs.
Pc'en sovnet bare stille inn med bilder og flere års historie lagret her og der.
Joda...backup har vi selvfølgelig hørt om!

Mens vi venter på ny må jeg dele denne med fjortenåringen,
noe som ikke er særlig populært verken for han eller oss,
så jeg skal fatte meg i korthet og bare ønske alle riktig god uke!!! :)

1 kommentar:

Ingun sa...

Gratulerer;-))
Flott blogg!