tirsdag 29. november 2011

Det burde vært rødt

siden det snart er jul mener jeg,
for det er jo ikke rosa nips man vanligvis er ute etter...nest siste dagen i november.


Heldigvis er vi så smart skapt,
at finner vi ikke det vi skulle hatt, finner vi alltids noe annet... ;-)


Som et kjekt skilt...
Det er selvfølgelig stooor mangelvare i vårt hus.

Rødt eller rosa, skilt eller ei...
deilig ble det med litt farge på ganghylla!


I morgen er det feriedag, tannlege, sykebesøk...
og er jeg riktig flink får jeg pinnekjøttet i hus.
Da er i hvert fall julemiddagen sikret om ikke annet.

Det må være været som gjør meg så uinspirert,
for jeg tror fortsatt jeg har så himla god tid,
og kanskje har jeg det...eller kanskje ikke?
Blir spennende å se hvordan ståa er den 23. ;-)

7 kommentarer:

Synnøve sa...

Hehe, kan vel aldri få for mange skilt vel:-)
Fint skilt som fikk bli med deg hjem.
Høres ut som du får en travel dag, på fri dagen din:-)
Jul blir det,selv om ikke alt er på stell:-)

Klem

Nikoline sa...

Skiltet var i alle fall fint,det.. og er det ikkje leeeenge til jul då?? Me er ikkje komne til advent endå så her er det null og niks som er ordna endå.. Forresten, pinnekjøtet kom i hus i oktober og så står det eit glas med appelsinlikør på kjøkkenbenken og godgjer seg fram til jul - ja,så då er eg vel i gang eg også då? Flott!
Og julegåver brukar eg å leita etter når butikkane omtrent er tomme, i alle fall tomme for akkurat DET eg omsider har klart "å klekka ut" etter masse tenking.
Kos deg på fridagen din - sjølv om det høyres ut som den blir travel:0)

Anonym sa...

God morgen:)
Så hyggelig å høre at du ville kommet innom en tur hvis du hadde bodd nærmere. Helgen ble fin den. Kunne kanskje ønsket meg litt flere kunder, men satser friskt til helgen igjen.
Jeg falt fullstendig for de dekketallerknene dine. Gud bedre - superlekre! Håper det ikke gjør no om jeg hermer etter deg der. Skal nemlig på Jessheim storsenter i dag, og du skal ikke se bort i fra at de blir med hjem;)
Håper dagen din blir fin.
Klem fra meg!

EKTE INTERIØR sa...

Kjempefint skilt! Og det ER jo lenge til jul ennå. Vi rekker! :) Til tross for været så har jeg faktisk gostemningen må jeg si. Nå venter jeg bare på at alle i familien skal bli friske for en gangs skyld. Lille gubben i barnehagen er syk annenhver uke... Ha en fin dag!

Manne's hverdag sa...

ÅÅÅÅÅÅHHH - KJEMPEFINT SKILT!!!

Kjøpt hvor? ;)

Ha en flott dag videre!!!

Klem

Dreamgirl sa...

Skilt er noe jeg ikke har kastet meg på akkurat. Har ett. Fint hos andre, men hvor i all verden skal jeg ha det :) Vi har ikke kommet i gang med jul vi heller... eller jo... i går sendte jeg de pakkene som skal med posten og alle julekortene, så da er jeg vel i gang alikavel ;)

Birgitte med Annekset sa...

Ville bare forbi og ønske dig en glædelig første december. ♥
Kram Birgitte.