fredag 8. juli 2011

Ferdig

...med malinga!


 Nå er det bare resten som gjenstår.
Det går nemlig ikke så fort som man tror på startstreken,
men pytt, pytt... kunne vært verre.
Jeg har dessuten lovet meg selv å vaske hele gangen fra topp til tå,
Ooo skrekk og gru...men gjøres må det jo før eller senere...


Denne råtne innmaten må også trekkes om.
 Stoffet er ferdigklippet, men jeg gidder bare ikke lete etter stiftemaskina.
Kanskje fordi det ikke ble det helt store... ble liksom ikke helt rette fargen,
og stoffet skulle vel vært tykkere.

For å si det som det er så handlet jeg hos Ellos,
og grått der er ikke grått her kan du si.


Kjøpte også sengesett til gutta, 99 kr for to sett er ikke å forakte, men gjett..
 Det ene settet var uten putevar! Greit at det er billig, men helt hodeløse er vi ikke!


Tok med en pute også, og den synes jeg er fin. Stor og myk og god å klemme på.
På kjøpet får man også en liten leksjon i pellisenes liv og levnet...


og kunnskap har som kjent aldri vært bortkastet ;-)

I'll be back!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin farge på stolene!
Klem

Synnøve sa...

Stolene ble fine. Likte fargen.
Når en handler på nettet,så kan en få noen overaskelser.
Jeg trudde jeg kjøpte 1 stor balje og en litt mindre. Så kjempestore ut på bilde, og mål sto det ikke.
Haha,den største var ca 30cm og den andre 20cm.
Men kan du ikke klage til ellos om trekket som manglet?
Sofaputen var skikkelig fin.
Ha en fin lørdag
Klem Synnøve