søndag 15. mai 2011

5-metern


5 meter stoff!


 Lyst deilig bomullsstoff


 Alt er målt og klipt opp.
Noe er sydd og noe er knappenålet... om det er noe som heter det


Vet ikke om jeg rekker å bli ferdig i morgen,
men til helga skal alt være klart.

Finner man ikke målbånd får man ty til et annet kjent redskap ;-)


Og har du enda ikke gjettet hva dette blir
får du bare smøre deg med tålmodighet noen dager til ;-)

Passer samtidig på å ønske dere en feiende flott 17. mai!
Gutta våre ble brått så innmari voksne så de nekter å gå i tog,
Om det blir hjemme, inne, ute eller borte 17.mai på oss
ja det vet vi ikke enda, men kose oss skal vi, hipp hurra! :)

10 kommentarer:

Emidoras verden sa...

Se der ja!! 5 meter stoff..*ler*
Da hadde jeg jo litt rett når jeg ymtet noe om søm..
Jeg trør til å gjetter gardiner:)
Flott stoff forresten!!
Ha en fin 17. mai!!
Klem..

Janne sa...

Hei! og tusen takk for kommentar hos meg:)
Tilfeldig satt jeg og tenkte...siden det regnet at kritt vil nok regne bort..så da ble det hapålokk og zinksprayen:))
Kjempekoselig blogg du har! Jeg følger deg videre og linker til deg:)
Ha en fin ny uke og flott 17.mai!
Klem fra Janne

Dronninghuset sa...

så flott stoff du har der da.. liker de stripene og beige-fargen. ønsker deg en fin dagen før dagen dag, klem Tove

Linecas have sa...

5 meter stoff og så vakkert da. Hm tomstokk har jeg pleid å bruke i nødens. Og alltid fårr pekefinger av gemalen i etterkant siden jeg glemmer å legge tomstokken tilbake på plass. Ikke noe synd på han, han har 5 tomstokker mens jeg har bare et målebånd. tsk. ;-)
Var veldig fint det stoffet ditt.
Water med mål tror jeg ikke vi har så den tanken har ikke slått meg, men det funker det og. :)
17 her i år blir anderledes enn hva vi er vant til. Poden er begynt på ungsomskolen med andre ord må han ikke gå i tog og dermed har han slett ingen intensjoner om det heller. Været er elendig så jeg aner det blir en kosedag hjemme innomhus på oss også jeg. Men det kan bli supert det. :)

EKTE INTERIØR sa...

Så spennende! Hva er dette? Hmmmm... Fem meter og knappehull?.. Gleder meg til fortsettelsen. Kjempefint stoff og kule navnepinner til urtehagen!

Merethe sa...

Hei på deg :) takk for hyggelig visitt hos meg. Ja trau må du lage deg. Det er som å lage sølekake :)
Artig er det. Koselig blogg du har. Også artig at du skriver om så mye forskjellig. Hva du driver og lager av fem meter tøy....tja lift gardiner kanskje? det kan jo være veldig mye rart da. Flott stoff foresten. Ønsker deg en fin 17 mai. Hilsen Merethe

Beth sa...

Kanskje det blir liftgardiner?
I så fall blir de lyse og lekre...
Ønsker dere en strålende fin
17. mai! HURRA!

Anonym sa...

Hei og takk for tips hos meg
Skal iallfall passe på ¨å få hotellrom som venter inn mot hage så jeg slipper motorstøy hele natta..
gleder meg til turen

God 17. mai til deg også

GundaM sa...

hmm, den var vanskelig du...kanskje bånd til å binde fast gutta med slik at de blir med i toget...? hihi

her er mor hjemme idag på sofaen emd pc, feber og null stemme ;( ok det og bare en snart blir frisk igjen ;)

ha en fin 17 mai,uansett hva du velger å gjøre ;)

skal tror hva dette blir ja.....

MissMette sa...

Hei, titter innom for å ønske deg
en fortsatt flott 17.mai feiring ღ
Nydelig stoff du har her, spennende
å se hva det skal bli :)
Klem fra Mette