tirsdag 10. november 2009

Og tallene går til.....


Emma, med den koselige bloggen Emmas utsikt!
Send meg adressen din, så kommer jeg ilende med tallene pluss et par andre småting...

Takk til alle som vil være mine følgere og som har lagt igjen kommentarer! Jeg setter utrolig pris på det! Skulle veldig gjerne sendt en ting til hver og en, men...vi får heller satse på flere konkurranser :)

Ha en fin uke alle dere!
Jeg er ikke i bloggemodus eller annen "modus" om dagen...men det ordner seg vel det også

Klems

2 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Violetta! Du tuller?! Jeg som aldri vinner og så er jeg så heldig at jeg vinner disse utrolig søte adventstallene. Nå er jeg veldig, veldig glad! Her må blogges!

Takk!

Og håper du mår litt bedre snart.

Klem,
Emma

Nikoline sa...

Finn deg godt til rette i kvilemodus eller oppladningsmodus,du :0) Me er her og ventar på deg til du føler for litt blogging igjen,for me kjenner vel til dette syndromet med bloggtørke alle saman vil eg tru.
Inntil dess,ha fine dagar og så bloggas me igjen når du har lada batteria.