fredag 23. oktober 2009

På en grå grå dag...

Kom en grå grå pakke...

med solskinn!

6 stk asjetter til mine 6 GreenGate kopper
så nå kan jeg ha skikkelig kaffeslabberas

2 lattekrus og 4 skjeer var også med
Da har familien et krus hver til kakao f.eks...

Lurer på om jeg ikke bør kjøpe 2 sett til så jeg har kaffekopper til 8.
Enten er man fire eller så er man flere... synes alltid 6 er for lite.

Ang. kronelysestaken (for de som er interessert i det) så har jeg byttet den i dag. Ingen problem overhodet. Det var bare å plukke ut en ny eller få pengene tilbake. Jeg skulle nok bare brukt telys, men som damen bak disken sa, så hadde vel ikke den som satte kronene ut i butikken med kubbelys i, tenkt på det i det hele tatt. Jeg valgte selvfølgelig ny stake, for krone må man ha når man er så høyt på strå som det jeg er, he-he...
Nå sitter jeg her og venter på at far og gutta boys skal komme hjem med ferdigstekt pizza. I morgen er den store Tacodagen, så det er godt med noe ferdiglaget på en fredag ;-)

Jeg har fortsatt ikke fått ordning på fotoapparat og pc, så jeg laster opp på jobb, men det å være spontan går ikke lenger...æsj og grrr! Kjøpte et eget program som skulle fikse alle feil og mangler, og det er ikke måte på hvor mye som er galt med pc'n selvfølgelig, men... å fikse opp i det klarer visst ikke dette programmet heller, så jeg føler meg litt snytt.
Hadde det ikke vært for at jeg har lovet eldstemann en halv pc til jul så skulle jeg bevilget en ny til meg selv, men... vi får se... kanskje kommer den store lottogevinsten! Det er lenge siden sist, vel...æææh for å være helt ærlig så har den aldri kommet ;-)


10 kommentarer:

Lobeliadamen sa...

Skjønne kopper :-)
Hvordan gikk det med kronen din da? Tok du den tilbake?

Ha en herlig fredag :-)


W

sylvia sa...

så flott at du fikk yttet lysekrona hehe,,men regnet med det,helt enig med deg at 6stk er for lite,så kjøp 2 til du så kan du ruke det mye mer,det er min erfaring,nydelige de er..
ha en god helg
klem fra sylvia

Frøydis sa...

Jeg satser på den store gevinsten imorgen...som alltid, hehe..

Men nam med pizza da:-)))

Klem, Frøydis

Shabbycharm sa...

hei på deg. det service er så nyderligt, men har selv ikke kommet så langt att jeg har fått kjöpt noe, er knapt utafor porten for tiden, har litt for mange prosjekter på gang.men det er jo jul snatr da,,,hihi,
ha en koselig helg.
klem bella

lisje astrid's husblogg sa...

SÅÅ kjempe fine koppane:)
Sett på kaffien du:)så kjeme eg:)hihi:)
kos helg ønskes:)

My home is my Castle sa...

Skal si du handler :))
Men det serviset er jo lekkert da !!!
Flott at det ordnet seg med kronen din...

Ha en fin helg Violetta- med fletta :))

Klem,Kari

Anonym sa...

Det er så utrolig flott det serviset.
Godt ny krone er på plass.
God helg

My home is my Castle sa...

Off ja...
Du har helt rett... Jeg handler altfor mye for tiden ;)
Har tenkt på en ting.. At ikke du lager store bilder av Figgene dine ???
hadde helt sikkert blitt sååå populære ;)
JEG hadde hvertfall kjøpt ;)

Klems

Emmas utsikt sa...

De er jo for søte de GG-koppene! Kjøp to til! Jeg synes alltid åtte er en passe sum hva gjelder porselen.

Og jeg var heldig med bildene, de var ikke dyre. Fort dyrere på Ikea.
Fant en nyyyydelig suppeterrin for 700,- ink fat og sleiv. Men det syntes jeg var litt mye. Eller? Nåja, den fikk stå. Jeg har ikke heller vunnet i lotto i det siste. Aldri...

Godklem og natta

Emmas utsikt sa...

Når du drukket opp kaffen ligger det en utfordring til deg hos meg.

Ha en fin kveld!