onsdag 20. juli 2011

Ut på tur

aldri sur - en kort rapport fra den ferierende!

I går var det "Må ha det" - en meget vellykket tur for alle, spes. for lillebror og kompisen.
Tror dere ikke gutten klarte å forhandle seg til 10% rabatt! Flink gutt sier jeg bare ;-)
Storebror fikk øvelseskjøre på parkeringsplassen og var i den syvende himmel resten av dagen. Han tror nok selv han snart har lappen i lomma ;-)
Og toppen på det hele.....tror dere ikke det lå en Home & Cottage i nabobygget!?
Gikk jeg forbi? Nei! Gikk jeg inn? Ja! Handlet jeg? Kanskje det kanskje ;-)

I dag var det Sverige på programmet.
Som vanlig var det klær og sko til gutta og minimalt til mor, men jeg klarte å snike til meg en ny gardin, så snart byttes "den skjeve skriften" ut med noe som forhåpentligvis er i vater.
Ny skittentøysdunk ble det også, men den skal jeg vise senere når jeg har fått både den og gardina på plass.


Ellers ble det ny kopp til far og meg, med gull eller sølvskrift (husker ikke helt)
Det står riktignok espresso på dem, men vi kan jo leke at vi drikker det hver dag vi.
Vi liker ikke å drikke kaffe av svære mugger nemlig.
Tror disse blir midt i blinken - lite men godt :)

Ettermiddagen har jeg tilbragt i solsteiken på terrassen
med polarbrød, røkt skinke...og en god venninne,
og nå er det senga!

Så langt...perfekt ferie! :) 

1 kommentar:

Bente sa...

Godt å høre at du koser deg i ferien. Selv er jeg desverre ferdig med den. Går så altfor fort.

Klem Bente