mandag 25. juli 2011

Det er viktig



å tenke på detaljene


slik at t.o.m. godteskåla...eller innholdet i den


matcher den nyinnkjøpte matta!


Fars valg, og et friskt "pust" i kjøkkenkroken!

Men... hadde jeg mistet et barn i denne forferdelige terroren...
ja da hadde verken matter eller godteskåler spilt noen rolle overhodet.
Det som har skjedd er så forferdelig at jeg ikke finner dekkende ord.
Stakkars alle de som er direkte berørt av dette!

I ettermiddag dro far og gutta inn til Oslo for å gå i rosetog.
Gutta hadde veldig lyst å se og oppleve...og jeg tror det både er godt og nyttig
for dem å få være en del av den ytre rammen av antivold, solidaritet og kjærlighet.
I kveld er gatene fylt av kjærlighet...

Kanskje slike opplevelser kan sette ting i perspektiv i bloggverdenen også.
Interiør er definitivt en biting, og å krangle om bagateller er rett og slett idiotisk.

3 kommentarer:

Daisys home sa...

Flotte bilder ifra det stilfulle kjøkkenet ditt :)
Hverdagen må gå videre , uansett....
Ha en fin kveld
klem

Hilde sa...

En veldig klok tekst du har til følge for dine fine bilder av et veldig hyggelig kjøkken. Liker veldiig godt vinduet.
Hilde

Emidoras verden sa...

Enig i at interiør og dilldall blir helt uvesentlig i slike dager vi nå har hatt,men samtidig kjenner i hverfall jeg at nå må jeg fokusere på litt andre ting.Denne våren og sommeren har vært mye preget av sorg og tunge dager.
Godt man ikke kjenner morgendagen.

Må bare få si at kommoden ble virkelig flott!!Den jobben skal du være fornøyd med:)
Nyt ferien og hils gjengen.
Her er vi inne i siste ferieuke..
Klem♥