mandag 4. oktober 2010

Nå har jeg nesten glemt

å blogge! Ikke at verden har gått glipp av noe, for jeg har ingen ting å blogge om, he-he...
Her går livet sin skjeve gang. Tidlig opp og sent i seng, og midt i mellom er det jobb og sløving i sofa'n.
Rart hvordan energien fordufter når mørket kommer smygende...


Det er HØST dere!
Høsten har da endelig kommet på trappene mine også, og den tidligere omtalte Europris-kurven har havnet utenfor med en krukke oppi seg. Der skal den få stå til snø og frost tar overhånd.


Når energinivået er lavt får man ty til kjappe løsninger.
Man tager altså en Ikea-ramme, en sprayboks, og litt gammelt stoff...


Stoffet stiftes eller limes på papplata som følger med ramma. Hokkus Pokkus, et nytt unikt bilde har sett dagens lys! ;)


Årsaken til dette plutselige innfall av kreativitet er at vi endelig har fått på plass døra mellom gangen og stua. Reinsdyrhornet som hang her får dermed ikke plass, og da måtte jeg jo finne noe som kunne dekke alle stygge spikerhull!

Tør nesten ikke si det, men døra har stått oppetter veggen på soverommet i minst to år. Vi har blitt så vant til den at det nesten føles tomt når den er borte.
Snakk om å legge seg til stygge vaner ;-)


Nå mangler bare dørhåndtaket... (å nei da, jeg skal handle i høstferien!) og et par strøk hvitmaling på skoskapet, så blir det perfekt!

Et lite livstegn fra meg, og Muffins som sniffer inn nydøra. Her må alt sjekkes! ;-)

Stor klem fra  som takker så mye for nye følgere og mange hyggelige kommentarer! Den delen av å ha blogg er alltid like koselig! :)
Samvittigheten gnager selvfølgelig, men jeg dukker opp hos dere når dere minst aner!

9 kommentarer:

Birgitte sa...

Det kender jeg godt og også det med den dårlige samvittighed, men der skal jo først og fremmest være plads til det "virkelige" liv. :-)
Ha´en fin uge
Klem Birgitte

Behindabluedoor sa...

Hei..

Kjempefine høstfarger på blomstene.
Jeg kjenner meg litt igjen i den blogg tørken, jeg sliter også litt med innleggene. Tiden flyr og en har andre ting og holde på med ja da blir det vel bare slik.

Ha en kjempefin uke videre.
KLemmer

hobbyvimsa sa...

Nydelige farger på blomstene dine og fint bilde..kjenner til det at en må ha noen dagers blogg tørke er ikke alltid så mye å skrive om.Ha en flott uke..Klem Linda:)

Daisys home sa...

Kjempeflott bilde du ordnet ,tok seg så flott ut på veggen ! så skjønne ,hærlige farger på blomstene . Sånn er det bare med bloggingen,det har jeg også erfart..den går i tider i bølgedaler. Klem sissel

Emmas utsikt sa...

Jeg er også litt tom på bloggen.. skjer så mye, har ikke tid. Skjønner ikke de som pumper ut ting hver dag? Har de ikke et liv?? Nei, nå venter klesvasken...

Kult bilde!!

Klem og kram,
Emma

Solveig sa...

Så koselig å høre fra deg:o) Nei, det er ikke alltid en har like mye tid og like mye å blogge om, men innlegget ditt her var i allefall koselig å få med seg:o) Flotte blomster og fint, kreativt bilde - det er vel innlegg godt som noe det:o)))
Tusen takk for hyggelig kommentar!
Flott torsdag til deg:o)
Klem fra Solveig

Emidoras verden sa...

Flott kål og lyng!!
Godt å freshe opp litt..
Glemt å blogge ja...her i huset har besøket reist og alt skulle ligge til rette for et innlegg, men så var det den blogglysten da.....men den kommer nok:)
Stilig bilde forresten!!
Klem♥♥

Besta sa...

Her har det gått i ett hele høstferien og jeg har nesten ikke hatt tid til å blogge, langt mindre besøke andre blogger:)
Men det kommer bedre dager.

klem fra marilyn

Anonym sa...

Så moro å titte innom deg ... lenge siden nå
Energien forsvinner litt både for den ene og den andre avogtil

Nydelig høst bilder fra deg
Ha ei god helg
Klem M