onsdag 2. juni 2010

Sommer, sommer, sommer...

Jeg har kjøpt oss et lite plantebord! Når man samler rotet slik som her blir det nesten dekorativt synes jeg.


Bordet ble kjøpt hos Jula for kr 379,- Jeg vet de har lignende hos Bilteam til kr 299,- Det bordet har en hylle mindre og ingen kroker på sidene, men ellers er det stort sett likt.


Synes det var gøy å teste ut forskjellige effekter på bildene også, og denne gang ble det innenfor fargestift-sjangeren... blanke ark og fargestifter til... Forandring fryder! :)


Siden jeg har vært til sjekk i Oslo i dag, passet det å ta en tur på kirkegården. Har alltid så dårlig samvittighet når det er lenge siden jeg har vært på grava. Samtidig føler jeg meg rent lykkelig når den er stelt og nyplantet, nesten så jeg er ti kilo lettere. Det ble engelsk pelargonia (som den ovenfor) og hvite spanske margueritter, og det ble så pent atte! Passer fint til en sten som har litt rosaskjær i seg :)

Jeg har forresten ikke glemt konkurransen! Venter bare på mer info...

Ellers nytes ettermiddagene for fullt under parasollen. Det er bare så utrolig deilig og man vet jo ikke hvor lenge det varer, så her er det bare å ta for seg! :)

Onsdagsklem fra

6 kommentarer:

Beth sa...

Det er utrolig koselig å ha et sånt blomsterbord på en terrasse eller ved inngangsdøren...
Et fargerikt blomsterhav...

Klem Beth...

Anonym sa...

Plantebord er veldig dekorativt. Du har ordnet det kjempe fint!
Klem Igi

sylvia sa...

hei.
flott plantebord det der,å slettes ikke dyrt,nydelig når det blir satt ting der,
ønsker deg en herlig helg,
å tusen takk for dine bestandig så hyggelige ord.
klem fra sylvia

salige lavendel sa...

Flott "stilleben" du har laget deg med trekasse og blomster!

Hilde Heimdal sa...

heisann jeg har laget bon appetit i liten også, husker ikek men tror den er ca 10 cm lang eler noe, har bare ikke fått den ut i nettbutikken enda, skal sjekke på jobb imorra :)

Anonym sa...

Flott plantebord, så greit å samle alt.
Ønsker deg en fin, ny uke:)