onsdag 11. november 2009

Sååå flaut!

Dette er så flaut at jeg nesten ikke tør å skrive om det.
For over to måneder siden var jeg med på en konkurranse hos Irenes Hus.
Nå på lørdag oppdaget jeg at det var jeg selv som var vinneren! Irene har sendt mail på mail til adressen jeg selv har oppgitt. Og ja...det er riktig adresse, men hva hjelper det når jeg ikke gikk ordentlig inn for å sjekke. Innboksen viser fortsatt 3 mail, men i virkeligheten har jeg 12. Skjønne det den som kan.

Uansett, søte Irene hadde ikke gitt bort stakene, ikke var hun sur heller, og nå er de på veg til meg! :)


Siden jeg fortsatt ikke får lastet opp bilder tok jeg meg den frihet å bruke Irenes bilde.

Skal se om jeg får lastet opp noen på jobb i morgen så jeg har litt å legge ut. Ikke at jeg har hatt så mye å fotografere akkurat. Dessuten blir man lite spontan når alt må skje dagen derpå. Tror kanskje det må bli ny pc snart, ellers får jeg krysse fingrene for at det skjer et under. Kanskje et pc-geni dukker opp på vår dør?

Jeg har forresten gått tilbake til to kolonner. Syntes bloggen min var så rotete, men nå kommer det ikke så godt frem. Det gjelder å tilpasse seg forholdene ;-)

Klem fra en litt mer optimistisk

12 kommentarer:

Hege sa...

Heldiggris :) *sjekke inboksen min igjen*
Fint at hun ikke hadde gitt deg opp da, og gave er på vei :)
Ha en fin kveld!
Klem Hege

Anonym sa...

Gratulerer så mye,godt du oppdaget det.Kanskje det hadde vært lurt å følge med den du deltar hos,man glemmer ikke plutselig gjerne en blogg man vil følge.Har blogg selv og følger med om mine følgere dukker opp igjen.Gjør de ikke det,disker jeg de automatisk pga manglende tilstedeværelse.Det skal være rettferdig for de som stiller opp og er tilstede fremfor de som bare støvsuger premier og drar med seg goder(ta heller et lodd,enn full pakke).Fysj å fysj! Jeg velger å være anonym av hensyn til meg selv.

Kathrine H sa...

Så flott at alt ordnet seg og at du snart har de fine lysestakene hjemme hos deg. :o)

Ønsker deg en riktig fin onsdagskveld!

Violetta sa...

He,he...jeg fikk da liv i en frekk anonym om ikke annet.

sylvia sa...

hehehe..gratulere premien,ja sånn kan det gå.men den kommer jo frem,å vet du...vi er jo bare mennesker vettu...natta fra sylvia

Hilde Heimdal sa...

hehehe godt det er fler som føler det sånn hehehe :)))

Off ikke lett med mail, men godt du får gevinst på etterskudd da :)!§!

Anonym sa...

Jeg fikk iallefall liv i deg.Det kan være hardt å måtte bite i det sure eplet og se sannheten i det jeg skriver.Du vet inderlig godt hva som er ment med det og jeg kan godt forstå at du er flau.Nå er jeg ferdig med dette,og skal surfe rundt etter juleideer og tips. Takk for titten hos deg.Liker stilen din,men følger allerede så mange andre så det blir litt for mye å holde styr på. God jul :-)

Laila -Karin sa...

Så heldig for deg at du oppdaget det til sist.
Gratulerer med premien .
Ha en riktig fin morgendag

bikim sa...

It looks really charming!
night night,
Rosa

Shabbycharm sa...

gratulere med vinsten ,de var fine, godt det ikke bare er jeg som er glemsk;O)
ha en fin torsdag
klem bella

Monika sa...

Heisan - snubla inn i bloggen din og her var det utrolig mye fint :)
lura litt på kor du finner dei trea øverst på bilde
takk for at du deler
smil fra monika

(eddas) sa...

Ja...det er sånn som kan skje oss alle i denne stressete tiden vi lever i...
Men grattis med premie da:)
Hvordan har du fått to kolonner så brede?Vil gjerne ha siden min slik jeg og...blir veldig rotete med tre kolonner...
ha en fin dag
klemmer edda
Ps:bokstavene som jeg fikk til 15 kroner...er nok veldig dyre i utgangspunktet....så jeg var heldig der:)