tirsdag 26. mai 2009

Badekar for skoelskere!

Den mer glamorøse sorten badekar, og ikke helt forenelig med krøllete løveføtter.
Jeg liker det ikke, men hadde jeg slanget meg på et seks-stjerners i Dubai, hadde det føltes annerledes.
Rart hvordan "smak" endres etter omgivelsene.


Bildet stjålet hos Fresh Home

Nå er ikke sjansen for Dubai så stor, så jeg får nøye meg med en daybed i mellomtiden.
Jeg har hatt en pytons dag på jobb og skulle gjerne ligget rett ut resten av uka...
m.a.o. ingen maling i dag, men det kommer nok bedre tider. Kanskje allerede i morgen ;-)

Wow, jeg har fått flere koselige kommentarer! Det er jo sååå koselig. Nesten så jeg føler meg barnslig gitt *sjekke sjekke* har noen sett meg...knis
Sender en stor takkeklem til dere alle!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig at du vil følge bloggen min:)
Jeg legger meg til som følger av din også!
For en nydelig daybed!

Ha en fortsatt fin kveld. Klem Linda

MariMaja sa...

hehe...sånn var min reaksjon på første kommentar og første følger;) Ble så barnslig glad og måtte sjekke mail hele tiden...tjihi
Gøyt og gledelig;)
Maja